חגית משה: "ברקוביץ' שכח מה הוא ביקש מבנט לפני כחודשיים"

יושבת ראש רשימת הבית היהודי בירושלים תוקפת הערב (ה') את המועמד לראשות עיריית ירושלים, עופר ברקוביץ' ואומרת: "מסתבר שעופר שכח מה ברקוביץ ביקש מבנט"

חדשות כיפה גלעד כהן 20/09/18 20:48 יא בתשרי התשעט

חגית משה: "ברקוביץ' שכח מה הוא ביקש מבנט לפני כחודשיים"
יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה, צילום: שרון עזרן

היום (ה') הודיע יו"ר הבית היהודי, הש נפתלי בנט כי הוא יתמוך בשר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים. זאת לאחר התמיכה של ש"ס ודגל התורה במשה ליאון. עופר ברקוביץ' שלא קיבל תמיכה דומה במירוץ לראשות העיר הגיב ואמר: "בעוד ליאון ואלקין מזניחים את הציבור הציוני, הדתי לאומי והחרדים העובדים והלא מיוצגים, ירושלים בראשותי תפעל בשותפות, לטובת כולם כולל כולם, זה לצד זה ולא זה על חשבון זה."

יושבת ראש הבית היהודי בירושלים, חגית משה צייצה היום בחשבון הטוויטר שלה בעקבות התגובה של ברקוביץ' כי "מסתבר שעופר שכח מה ברקוביץ ביקש מבנט לפני פחות מחודשיים." משה הוסיפה לציוץ את הפניה של המועמד לראשות העיר, עופר ברקוביץ' ליו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט לפני כחודשיים לתמוך בו. "גם אתה מנהיג הציונות הדתית יודע - שאם ירושלים לא תישאר של כולנו היא פשוט לא תהיה" כך פנה ברקוביץ' לפני כחודשיים לשר החינוך נפתלי בנט.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן