חגיגה מסוג אחר: מפוני מגרון יציינו "5 שנים להבטחות ללא תוכן", מול אירוע חגיגי של הליכוד

בתוך אולמי "אווניו" יביעו פעילי הליכוד ושריה את תמיכתם בראש הממשלה, אך בחוץ יעמדו עקורי מגרון שידרשו מנתניהו לבנות במהירות את ביתם החדש, לפות כפי שהצליח "להרוס את מגרון בתוך ימים ספורים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/08/17 08:56 ח באלול התשעז

חגיגה מסוג אחר: מפוני מגרון יציינו "5 שנים להבטחות ללא תוכן", מול אירוע חגיגי של הליכוד
ילדה ממגרון צופה ביישוב ההרוס, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

מעבר להפגנת התמיכה בראש הממשלה שמתוכננת להערב (רביעי) באירוע הרמת הכוסית של תנועת הליכוד, יהיו גם כאלה שיביעו את מחאתם. לא, אלה לא יהיו דורשי הדחת ראש הממשלה על רקע החקירות נגדו, אלא אנשי מגרון שמציינים 5 שנים לפינויים ולהיעדר פתרון הקבע שהובטח להם על ידי הממשלה.

תושבי מגרון יפתחו הערב, בזמן האירוע של חברי הליכוד, את קמפיין "חגיגת 5 שנים להבטחות ללא תוכן". למעלה ממאה איש מעקורי היישוב, צפויים להגיע לאולם "אווניו" שבקריית שדה התעופה, בדרישה לבנות באופן מיידי את השכונה כפי שלטענתם הבטיח להם לא פעם ראש הממשלה נתניהו.

חבר מזכירות הישוב צבי גילה התייחס למפגן המחאה שהם מתכנניים ואמר כי "המצב בו אנחנו פונינו ממגרון לפני חמש שנים והאישור לבנייה עדיין לא נראה באופק, הוא בלתי נסבל. אנחנו, כמו כל אזרחי המדינה, גדלנו על כך שהליכוד היא מפלגה לאומית שאהבת הארץ ואהבת ההתיישבות זורמת בעורקיה. לא יכול להיות שממשלת נתניהו תצליח להרוס את מגרון בתוך ימים ספורים  אבל כשזה מגיע למימוש החלטת אותה הממשלה, לבנות את מגרון, היא איננה מצליחה בכך כבר 5 שנים".

לדבריו, "זה פשוט לא מתקבל על הדעת של כל אזרח שפוי במדינה שמתיישבים שפונו מביתם בעל כורחם צריכים להילחם שוב ושוב כדי לקבל את הזכות הבסיסית ביותר, לבנות לעצמם בית, הליכוד הרס והליכוד חייב גם לבנות וזה המסר שלנו ".