חבר ועדת קלפי: עברנו לינץ' באום אל פאחם

ארז בן ה-18 טוען כי הותקף יחד עם חבריו כשנשלח להצביע בקלפי בעיר: "הם הקיפו אותנו והתנפלו על הרכב". המשטרה: "נמשיך בחקירה על מנת להגיע לחקר האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/19 13:44 יא בניסן התשעט

חבר ועדת קלפי: עברנו לינץ' באום אל פאחם
מתפרעים באום אל פאחם | למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90, נתי שוחט

חברי וועדת הבחירות מטעם הליכוד שתכננו להצביע בקלפי באום אל פאחם טוענים כי עברו ניסיון לינץ' בעיר. "איך שהגענו לקלפי הגיע שוטר ערבי, מצמיד אותנו לקיר ושואל 'מה אתם עושים פה', 'אתם לא תושבי אום אל פאחם ולאט לאט מתאספים תושבים מקומיים מאחוריו", כך סיפר לכאן רשת ב' ארז, חבר ועדת קלפי מטעם הליכוד. ארז וחבריו העוסקו בקלפיות שונים באזור וכאשר ביקשו בעצמם לממש את זכות ההצבעה נשלחו אל הקלפי באום אל פאחם כדי להצביע.

ארז טוען כי הוא וחבריו עברו לינץ' על ידי קבוצה של תושבי אום אל פאחם. ארז סיפר: "הם באו והתקהלו עלינו. הקיפו אותנו מסביב. בשלב מסוים לא הרגשנו בנוחות. היו שם 15 ו-20 אנשים. ביקשנו מהשוטר את התעודות זהות 'אמרנו לא צריך להצביע, נלך'. הוא סרב. ואז התחילו לקלל אותנו. אז מישהו נתן בעיטה והתחיל סוג של עליהום. היו שם שוטרים אחרים שניסו להגן עלינו. אמרנו שצריך לעזוב הכול רק לברוח מפה. בשלב מסוים אחד הערבים הוציא סכין מהגרב שלו. צעקנו לשוטר שענה 'אין לו סכין'.

ארז המשיך: "רצנו כמו מטורפים. הגענו לרכב. היה שקט. ואז יצאנו מחנייה ואופנוע חתך אותנו. פתאום הגיעו 15 עד 20 אנשים. הם כבר היו עם אלות ובאו לשבור את הרכב. התקשרתי למשטרה. הם לא הצליחו לקלוט אותו. אנחנו בפחד אימים. הצלחנו לברוח מהם אך הם דלקו אחרינו. לבסוף חסמו אותנו הם התנפלו על הרכב ושברו לנו את הווישרים".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך בחקירת המקרה במטרה להגיע לחקר האמת".