חבר הבית היהודי נגד "האליטה של צה"ל"

ח"כ מוטי יוגב תקף את דברי הרמטכ"ל בישיבת הקבינט, על הקשר בין מצבה של הרשות הפלסטינית לסבירות לעימות ביו"ש, וציין כי "אבו מאזן הוא מחבל בחליפה ואש"ף הוא ארגון טרור"

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/09/18 08:32 יב בתשרי התשעט

חבר הבית היהודי נגד "האליטה של צה"ל"
יוגב תוקף את צמרת צה"ל. הרמטכ"ל וקצינים בכירים, צילום: פלאש 90. גפן רזניק

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי התייחס הבוקר (ו') לדברי הרמטכ"ל בישיבת הקבינט ותקף את עמדת צה"ל על הראיה ברשות הפלסטינית כגורם לגיטימי לשיתופי פעולה.

"אסור שנתבלבל", אמר אל"מ במיל' יוגב המשמש גם כחבר ועדת חוץ וביטחון, " רש"פ = אש"ף. מדובר בארגון שמחנך את ילדיו במוסדות החינוך הרשמיים להרוג יהודים ולהשמיד את מדינת ישראל והם משתפים פעולה באופן זמני, מתוך מגמה אסטרטגית לכבוש את מדינת ישראל".

רא"ל גדי איזנקוט אמר לשרי הקבינט בתחילת השבוע כי בשל מצבו הרעוע של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ישנה סבירות של עד 80 אחוזים לעימות אלים ביהודה ושומרון.

ח"כ מוטי יוגב

ח"כ מוטי יוגבצילום: פלאש 90. הדס פרוש

יוגב לא אהב את מה שהשתמע, לדעתו, מדברי הרמטכ"ל ביחס לקשר עם הרשות הפלסטינית וציין כי "אבו מאזן הוא מחבל בחליפה ואש"ף הוא ארגון טרור. לצערי, מה שהאמריקנים משם ורוב אזרחי ישראל מבינים מכאן, לא הובן עדיין בקרב חלק מהאליטה הצבאית. ביהודה ושומרון צריך לחזק את ההתיישבות והאחיזה היהודית, להחליש את הרשות ואת סמכויותיה ולהמשיך ולהילחם בטרור, עד שימוגר".

עוד אמר כי "אם יגבר הטרור תפקיד צה"ל ומערכת הביטחון הוא למגר אותו ולהגן בגזרתם. זו הדירקטיבה המדינית בה בחר רוב העם בבחירות דמוקרטיות, למען ביטחון ישראל".