חבר האיחוד האירופי: "מגנים את הפיגוע בברקן במילים הכי חזקות"

יו"ר המשלחת ליחסים עם ישראל בפרלמנט, פולביו מורטושלו, התייצב לצד ישראל ופרסם הודעת גינוי לפיגוע בו נרצחו קים יחזקאל לבנגרוד וזי חג'בי, "לא יכול לעצור את העבודה של הקשר בין יהודים וערבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/18 20:14 א בחשון התשעט

חבר האיחוד האירופי: "מגנים את הפיגוע בברקן במילים הכי חזקות"
דגן ומורטושלו, צילום: המועצה האזורית שומרון

חבר הפרלמנט האירופי, פולביו מורטושלו, פרסם היום (רביעי) הודעת גינוי לפיגוע הרצחני בברקן, שבו נרצחו שני ישראלים.

מורטושלו, המשמש כיו"ר המשלחת ליחסים עם ישראל בפרלמנט, אמר, "הצטערתי לשמוע על הפיגוע בברקן בו נהרגו שני ישראלים".

לדבריו, "פגשתי את האנשים מברקן ואת יו"ר מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, בבריסל בפרלמנט האירופאי. הפיגוע הזה לא יכול לעצור את העבודה של הקשר בין יהודים וערבים. אנחנו מגנים את הפיגוע הזה במילים הכי חזקות. אנחנו תומכים בכל האנשים בשטח שמחפשים שלום".

יש לציין כי לפני כחודש השתתף מורטושלו בכנס נגד ה-BDS, שהתקיים בפרלמנט האירופי. הכנס, שבו השתתפו למעלה מ-150 בני אדם - חברי פרלמנט אירופי ושגרירים ממדינות שונות באיחוד האירופי - התקיים כחלק מפעילות יחידת קשרי החוץ של המועצה האזורית שומרון ויחד עם קבוצת הידידים למען יו"ש בפרלמנט האירופי. בכנס פגשו חברי הפרלמנט יצרנים ותעשיינים מאזור התעשייה ברקן.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן , אמר כי "הטרור לא בודד, והמחבל לא לבד. הרשות הפלסטינית ממשיכה בהסתה, ולצערנו העולם שותק ותנועות ה-BDS והחרם ממשיכות לתת גב לחרם ולאלימות. מול כל זה, ב"ה רואים התעוררות גדולה בעולם נגד הטרור ובעד ההתיישבות, אנו מודים לחברנו בקבוצת הידידים למען השומרון בפרלמנט הארופי על התמיכה והגב גם בשעות הקשות וגם בשעות היפות של השומרון. הקול השפוי בעולם ינצח, ההתיישבות תהיה פה לעד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן