חדשות כיפה

חברת "ביג סייל" נקנסה על הונאת קשישים

הרשות להגנת הצרכן קנסה את חברת "ביג סייל" בגין הונאת צרכנים קשישים בטלפון. גובה הקנס עומד על 5.2 מיליון שקלים.

צילום: shutterstock

המלחמה נגד הונאות קשישים בטלפון עולה שלב. חברת "ביג סייל" נקנסה על ידי הרשות להגנת הצרכן ב-5.2 מיליון שקלים. 

הרשות להגנת הצרכן ערכה חקירה נגד חברת "ביג סייל" שעוסקת בשיווק טלפוני לצרכנים, ומצאה כי החברה משווקת בדרך של הטעיה ובהשפעה בלתי הוגנת לצרכנים שרבים מהם קשישים. מחקירת הרשות עולה כי נציגי החברה שיקרו ביודעין לצרכנים על חובות הצטברו להם בחברה ועל עסקאות שכביכול נעשו. 

החברה נקטה בשיטות השפעה פסולות נגד הלקוחות, כאשר נציגיה נהגו לבצע פניות חוזרות ונשנות לצרכנים, ובקשות הצרכנים לחדול מההתקשרויות לא נענו. נציגי החברה הוסיפו חטא על פשע כאשר איימו על צרכנים שהתעקשו שלא ערכו עסקה מול החברה. בנוסף התגלה בחקירה כי החברה השתמשה בפרטי האשראי של הצרכנים, וחייבה הכרטיסים ללא קבלת הסכמתם המפורשת של הבעלים.

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הודיעה לחברת "ביג סייל חברה לשיווק ישיר יהונתן בע"מ",  על כוונתה להטיל עיצום כספי בסך 5,261,600 שקלים בגין הונאת צרכנים. 

יו"ר שדולת הגמלאים בכנסת, חבר הכנסת נחמן שי אמר בתגובה: "אני מצפה מהרשות לכפות את הקנס ולפעול עתה להרתעה יעילה של מעשי רמייה דומים. משטרת ישראל נדרשת לפתוח בחקירה ולבחון אם מעשים אלה הם פליליים ומחייבים העמדה לדין".

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

מפקד משטרת חברון מחליף גלגל בג'יפ צה"ל צילום: פייסבוק

מפקד משטרת חברון סייע לחיילים - ונענש

קרא עוד