חברי מרכז תקומה זועמים: פעילי יחד מנסים ליצור פילוג

לאחר שמספר חברי תקומה המזוהים באופן חד משמעי עם אלי ישי פרסמו כי הם ישתתפו בכנס של ´יחד´ זועמים חברי מרכז תקומה וטוענים: "הם עושים עלינו סיבוב. לבטל את חברותם במפלגה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/01/15 19:02 ו בשבט התשעה

חברי מרכז תקומה זועמים: פעילי יחד מנסים ליצור פילוג
דוברות, צילום: דוברות

זעם בקרב חברי מרכז תקומה בעקבות פרסומים באתרי אינטרנט שונים המציגים פעילים של יחד, שעדיין מוגדרים באופן פורמלי כחברי תקומה, שישתתפו בכנס של יוני שטבון הערב, בעוד הבית היהודי מאשר את האחדות עם האיחוד הלאומי.

בשעות האחרונות דווח באתרים שונים, בהם בין היתר אתר האינטרנט של רדיו קול חי, כי חברי מרכז תקומה מתכוונים להשתתף בכנס של מפלגת יחד, שיתקיים בשעה 19:00 הערב, במקביל לכינוס מרכז הבית היהודי.

בין היתר דווח כי הרב אריאל בראלי ישתתף, וכן הוא מצוטט באריכות כשהוא אומר שהוא מאוכזב מתקומה, אך הרב בראלי הינו פעיל מוכר של מפלגת יחד, ואף נשקל להעמיד אותו ברשימת יחד לכנסת. הרב בראלי עצמו אמר לפני כשבוע ל'כיפה' "הציעו לי להתמודד מטעם יחד אך סירבתי מכיוון שאני לא מאמין שמקומם של רבנים בפוליטיקה".

בקבוצת הוואטסאפ של חברי מרכז תקומה זועמים החברים שמאמינים שעשו עליהם סיבוב וכי במפלגת יחד מנסים ליצור פילוג מזויף בתוך המפלגה. "נראה כמו סין מתוכנן של יחצני יחד", כתב אחד ואחר הוסיף. "אני מציע שנציג של המפלגה שיודע לזהות את חברי המרכז יעמוד בכניסה לכינוס של יחד וירשום מי מגיע לתמוך במפלגה. מיד לאחר מכן יש להודיע על כינוס המרכז כדי לבטל את חברותם. כמו כן, יש לבצע את המהלך היום מול התקשורת כדי להביע את מורת רוחנו מכך וגם על מנת שלא יהיה פתח לחברי הבית היהודי שלא לאשר את ההסכם".

(צילום: צילום מסך)

"לענ"ד מדובר במעטים שפרשו מתקומה ולא מחברי תקומה בפועל", כתב חבר מרכז נוסף וכיוון לאמת. "לא כל הרוצה להשתמש בשם תקומה ראשי לטול את השם כרצונו. פתאום מתפרסם שעשרות רבני תקומה אומרים/עושים כך או אחרת, כשאנחנו יודעים שרבני תקומה היום 3-5 חברים. אסור לתת לאנשים זרים לעשות שימוש רע בשמנו".

(צילום: צילום מסך)