חברי מליאת המועצה בבנימין מתייצבים למען שילה אדלר

תמיכה נוספת לשילה אדלר בריצה לראשות מועצת בנימין. חברי מליאת המועצה, בהם בועז שמואלי, פרנסיס מועטי ושלה מרמרוש פרסמו מכתב בו הם תומכים באדלר לראשות המועצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/18 11:01 טז בחשון התשעט

חברי מליאת המועצה בבנימין מתייצבים למען שילה אדלר
שילה אדלר, צילום: מירי צחי

חברי מליאת המועצה האזורית מטה בנימין חתמו ופרסמו היום (ה') מכתב תמיכה בשילה אדלר המתמודד על ראשות המועצה. בין החותמים בועז שמואלי מכפר אדומים, פרנסיס מועטי מכוכב יעקב, שלמה מרמורש ממבוא חורון, אדמונד חסין מחשמונאים, רמי ביתן מבית חורון, אליעזר סלע מעפרה, אלי בראון מתל ציון, אהרון כריש מטלמון ואפי שרון ממעלה מכמש.


במכתב התמיכה ציינו חברי המועצה כי "אנו החתומים מטה, חברי מליאת המועצה האזורית מטה בנימין 2012-2018 אשר פועלים ללא לאות ומתוך תחושת שליחות על מנת לקדם את המועצה, מביעים בזאת תמיכה בשילה אדלר לראשות המועצה ומודים בהזדמנות זו על פועלו של ראש המועצה היוצא מר אבי רואה. היות ואנו במשך השנים כחברי מליאת המועצה מכירים ומוקירים את כל המתמודדים לראשות המועצה, ביקשנו הפעם לעגן את הטעון שיפור ולבחור במועמד שמחוייב אך ורק לתושבים ובעיקר בצורך שבהידוק הקשר והשירות בין הישובים והתושבים לבין המועצה, ומציאת השקעות וסיוע כלכלי לישובים. לאחר שמיעת המתמודדים וההיכרות שלנו איתם מצאנו אוזן קשבת ובאופן כנה אפשרות להתחלה חדשה עם המועמד שילה אדלר."

לכן ביום הבחירות שיתקיימו ב- 30/10/18 נתייצב כאיש אחד כי באמת הגיע זמן בנימין בראשות שילה אדלר

חבר המליאה שלמה מרמרוש נציג הישוב מבוא חורון ציין: "שילה בלט כשהיה חבר מליאה חדש בלימוד מהיר של החומר והצליח בתוך זמן קצר לתרום תרומה משמעותית למעורבות המליאה בניהול המועצה. שילה מציג משנה סדורה ויסודית להצעיד את בנימין קדימה וזאת על בסיס שיתוף כל הגופים המיישבים ומשרדי הממשלה וזאת במטרה לחזק את בנימין"

שילה אדלר הודה לחברי המליאה וציין: "כל חותמי המכתב הם אנשים הפועלים מתוך שליחות ציבורית ולאומית ומייצגים נאמנה את היישובים שלהם במליאת המועצה. הגיע הזמן שהמועצה תשקיע יותר בתושבים, יותר ביישובים ואני מודה לכל חותמי המכתב על התמיכה. הגיע זמן בנימין."