חביליו פורש מהמרוץ לראשות העיר. תומך בברקוביץ'

פרישה ראשונה במירוץ לראשות העיר ירושלים. יוסי חביליו, פורש ומעביר את תמיכתו לעופר ברקוביץ'. הרשימה שלו תתמודד בנפרד. ברקוביץ' קורא לאלקין ולרחל עזריה להצטרף אליו גם הם

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/18 13:51 ז בתשרי התשעט

חביליו פורש מהמרוץ לראשות העיר. תומך בברקוביץ'
פורש. יוסי חביליו, צילום: ישראל כהן

חיזוק לעופר ברקוביץ' במירוץ לראשות עיריית ירושלים. יוסי חביליו, מי שהיה היועץ המשפטי של העירייה, והתמודד בבחירות הנוכחיות לראשות העיר, הודיע שהוא פורש מהמירוץ ותומך בעופר ברקוביץ'. חביליו קרא בעבר לערוך סקר בין המועמדים הנחשבים לליברליים, ברקוביץ', רחל עזריה והוא עצמו, והשניים שיפסידו יפרשו לטובת המנצח בסקר.

היום (א'), בפאנל מועמדים שנערך בתיכון בויאר בעיר, הודיע חביליו כי הוא פורש מהמירוץ, ומעביר את תמיכתו לעופר ברקוביץ'. רשימתו של חביליו, 'מצילים את ירושלים', תתמודד למועצת העיר.

כבר הבוקר פורסם ב'ידיעות ירושלים' כי מתקיימים מגעים בין ברקוביץ' לחביליו בנוגע לפרישה של האחרון, בתמורה לתפקיד בכיר בעירייה אם ייבחר ברקוביץ'. 

בדבריו בפאנל בתיכון בויאר קרא עופר ברקוביץ לשר אלקין להצטרף אליו: "זאב, ברור לכולנו שהסיעות החרדיות הגדולות לא יתמכו בך לראשות עיריית ירושלים, ולפיכך מי שכנציג הציבור הציוני, סיכוייו לנצח גבוהים יותר, הוא אני, הן עפ"י תגובות הציבור בשטח והן עפ"י הסקרים, כולל אלו שמפלגת הליכוד הזמינה וכולל הסקר של חברת החדשות." אמר ברקוביץ', "אני קורא לך לגלות אחריות, להודיע כאן על הסרת מועמדותך מהריצה לראשות עיריית ירושלים ולתמוך בי. בכל ריאיון אתה דואג לומר כי ירושלים בראש סדר העדיפויות, זה הזמן להוכיח זאת, לפרוש ולשים את ירושלים על ראש שמחתנו. אני סמוך ובטוח כי לאחר שאנצח בבחירות לראשות העיר, נוכל לגבש יחד תכניות למען ירושלים, שאתה, כשר לענייני ירושלים, תשמח שנקדם יחד."