זמביש פרש מוועדת האיתור לראש מועצת יש"ע בגלל קרבה משפחתית לאפי איתם

ועדת האיתור תמליץ על מנהיג המפד"ל לשעבר וההחלטה צפויה להתקבל בתחילת השבוע הקרוב. מי שלא לקח חלק רשמי בהליך הוא חבר הועדה זאב חבר (זמביש), זאת מאחר וילדיהם אמורים להינשא בקרוב

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/10/17 21:19 א בחשון התשעח

זמביש פרש מוועדת האיתור לראש מועצת יש"ע בגלל קרבה משפחתית לאפי איתם
פרש מועדת האיתו. זמביש, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

השר לשעבר תא"ל במיל' אפי איתם צפוי להתמנות לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע, זאת בכפוף להחלטת הנהלת המועצה ביום שני הקרוב לאחר שועדת האיתור תעביר את המלצתה החיובית עליו. מי שפרש מהוועדה הוא זאב חבר (זמביש) שעשה זאת עקב קרבתו המשפחתית לאיתם.

לפני מספר שבועות הודיע אבי רואה כי הוא מעוניין לסיים את תפקידו כיו"ר מועצת יש"ע ולהתמקד בתפקידו כראש המועצה האזורית בנימין. שמו של איתם עלה כמועמד וכעת מה שנותר זה לאשר את מינויו בדיון מיוחד של הנהלת המועצה שיתקיים השבוע.

יו"ר מועצת יש"ע הבא? אפי איתם

יו"ר מועצת יש"ע הבא? אפי איתםצילום: פלאש 90. יוסי זליגר

מי שהחליטו להמליץ על מינויו של איתם אלו חברי ועדת האיתור, המורכבת מראש המועצה המקומית בית אל שי אלון, ראש מועצת קדומים חננאל דוראני ואבי רואה. חבר נוסף בועדה, יו"ר 'אמנה' זמביש, החליט לפרוש מהליך האיתור זאת מאחר וילדי השניים עומדים לבוא בברית הנישואין.

שלושת חברי הועדה וזמביש עצמו סירבו להתייחס ולאשר או להכחיש את הדברים, אך גורם בכיר המעורה בנעשה מסר ל'כיפה' כי אכן אלו פני הדברים, "השם היחידי ששמעתי שהומלץ היה של איתם וממה שאני יודע בתו מאורסת לבנו של זמביש".