זהירות: המייל המזויף שמנסה לשדוד אתכם

דוא"ל מזויף נשלח ללקוחות חברת "012 מובייל" ומתריע על בעיית אבטחה בחשבון לכאורה. ההודעה מובילה לאתר מתחזה שבו מתבקשים הלקוחות להזין פרטי אשראי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/19 14:34 ב בשבט התשעט

זהירות: המייל המזויף שמנסה לשדוד אתכם
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

זהירות: הודעת אימייל מזויפת הופצה בדואר אלקטרוני ללקוחות חברת התקשורת "012 מובייל" ביממה האחרונה, שמתריעה על בעיית אבטחה לכאורה שנמצאה בחשבונות הלקוחות. הקישור שצורף להודעה מוביל לעדכון פרטים באתר מתחזה, שכמעט זהה לאתר המקורי של חברת התקשורת, אך בחברת אבטחת המידע ESET עלו על ההונאה והבהירו היום (ג') כי מדובר בניסיון לגנוב פרטי אשראי מהלקוחות.

בחברת ESET התקבלו ביממה האחרונה דיווחים על הודעת דוא"ל שנשלחה כביכול מטעם חברת התקשורת "012 מובייל" שבה הופצה בקשה לעדכון פרטי החשבון עקב בעיית אבטחה. ההודעה המזויפת הזהירה כי במידה והפרטים לא יעודכנו - החשבון ייסגר.

הקישור בגוף ההודעה הוביל לאתר מתחזה שבו הלקוח התבקש להתחיל בתהליך זיהוי ולהזין פרטים בסיסיים כמו: טלפון ומספר תעודת זהות. אך לאחר הזנת הפרטים הללו, הלקוח הועבר למסך נוסף שבו התבקש להזין פרטים נוספים כמו כתובת הדוא"ל ופרטי כרטיס אשראי של הלקוח. הכתובת המזויפת שממנה נשלחה ההודעה היא: 012mobile@jarcargentinas.com, ושורת כתובת האתר הינה: ttp://don012il.com.