אלו נבחרי הפריימריז ב'זהות'

פעילי מפלגת זהות בחרו באופן פתוח ודיגיטלי את 15 המועמדים הבכירים שלה לכנסת. שיעור המצביעים עמד על 63%. פייגלין: "נבחרת מורכבת מכל גווני החברה הישראלית". הרב חיים אמסלם צפוי להשתבץ במקום גבוה ברשימה, לצד שריונים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/19 21:59 כג בשבט התשעט

אלו נבחרי הפריימריז ב'זהות'
יו"ר 'זהות' משה פייגלין, צילום: דוברות ותקשורת דינה אברמסון

מפלגת זהות קיימה לראשונה בישראל פריימריז פתוחים ודיגיטליים אשר תוצאותיה התפרסמו הערב (שלישי) והציגו את 15 נציגיה הבכירים של המפלגה לכנסת הקרובה.

יו"ר המפלגה הוא איש הליכוד בעבר, משה פייגלין ומי שהגיע למקום הראשון בבחירות המקדימות הוא הכלכלן גלעד אלפר. אחריו הגיעה ד"ר רונית דרור, במקום שלישי נבחר עו"ד ליבי מולד, ולמקום הרביעי שובץ  ד"ר רפאל מינס שסגר את החמישייה הראשונה.

חיים אמסלם

ידחוק חלק מהמועמדים בזהות. הרב חיים אמסלםצילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהמשך נבחרו איש העסקים אלברט לוי, שלמה גורדון, ארקדי מוטר, הרב דודי שפיץ, אסיה אנטוב וד"ר ניצה כהנא. בין המקומות 10 ל-15 שובצו חגי גרינצייג, טובה אבן חן, חגי בן עמי, נדב חלמיש ואלכס אלמן. בבחירות השתתפו 10,767 איש, שמהווים 63.2 מכלל האנשים שנרשמו כמצביעים. יש לציין כי הרשימה עדיין לא מעוכנת באופן סופי מאחר לראש המפלגה שמורה הזכות לשריין מספר אנשים, כפי שבחר לעשות עם הרב חיים אמסלם.

"זהות הציגה היום נבחרת מגוונת ומנצחת", אמר פייגלין וציין כי הרשימה "המורכבת מכל גווני החברה הישראלית. העובדה כי בחמישייה הראשונה של זהות ישנן שתי נשים, היא אות כבוד למפלגה ולציבור בישראל. יחד נעשה, נצליח וננצח!".

מחר תקיים המפלגה זהות כנס גדול בגני התערוכה בתל אביב ובו תשיק את קמפיין הבחירות שלה, והרב אמסלם, המצטרף החדש למפלגת זהות, יישא בו נאום פוליטי ראשון.