ועדת הבחירות אישרה: טל רוסו יוכל להתמודד לכנסת

לאחר שמועמדותו של האלוף במילואים עמדה בספק, בשל חשש שלא עמד בחוק הצינון לאנשי צבא בכירים, אישרה הוועדה את ריצתו כמספר 2 ברשימת העבודה. גבאי: "הצדק ניצח. טל מתגייס סופית לשורות מפלגת העבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/19 17:53 ג באדר ב'

ועדת הבחירות אישרה: טל רוסו יוכל להתמודד לכנסת
טל רוסו | יוכל להתמודד לכנסת, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

ועדת הבחירות, בראשות ושל השופט חנן מלצר, החליטה הערב (א') לאשר את מועמדותו של האלוף במיל' ובכיר מפלגת העבודה, טל רוסו, לכנסת.

מועמדותו של רוסו, מספר 2 בעבודה, עמדה בספק בטענה שלא עמד בחוק הצינון כמתבקש בחוק, זאת מאחר ושירת כאיש מילואים בצה"ל, גם לאחר שהשתחרר משירות קבע. עם זאת, בין היתר לאחר שקיבל המלצה מהרמטכ"ל לשעבר איזנקוט, החליטו חברי הועדה לאפשר לו להיבחר לכנסת.

"עכשיו זה סופי. אני רץ ואני צריך אתכם איתי", אמר רוסו לאחר ההחלטה והוסיף כי "למפלגת העבודה יש דרך ברורה, יש לנו את הערכים הנכונים ויש לנו נבחרת מצוינת. קול למפלגת העבודה – זה קול בטוח לשינוי. מהפך שלטוני יקרה רק אם מפלגת העבודה תהיה חזקה. דיברנו מספיק. עכשיו חוזרים הביתה, לעבודה. תצטרפו אלי וביחד נוביל לשינוי במדינה".

יו"ר המפלגת, אבי גבאי, ציין כי "הצדק ניצח. הישראלים ניצחו. שמח שהישראלים שמשרתים במילואים ותורמים למדינה ניצחו. טל הוא לוחם ומנהיג ששירת את המדינה עשרות שנים, מנהיג שדורות של לוחמים הלכו והולכים אחריו. היום טל מתגייס סופית לשורות מפלגת העבודה וביחד נוביל שינוי בישראל".