ויתר על דרישת ההתנצלות מנתניהו כלפי רעייתו? בנט: "מתכוון להניח לנושא"

יו"ר הבית היהודי התייחס לטענות כי ראש הממשלה ניסה להכפיש את אשתו, "לא חושב שראוי לעסוק בזה. יש לנו מדינה לנהל". על המבצע בצפון אמר כי "ישראל לא צריכה יותר להתייחס לחיזבאללה כאל ישות נפרדת מלבנון"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/12/18 11:05 א בטבת התשעט

ויתר על דרישת ההתנצלות מנתניהו כלפי רעייתו? בנט: "מתכוון להניח לנושא"
מזהיר את לבנון. בנט, צילום: פלאש 90. מרק ישראל סלם

שר החינוך נפתלי בנט התייחס היום (ראשון), בכניסה לישיבת הממשלה, למתיחות בינו לבין ראש הממשלה, על רקע ניסיונות ההכפשה כביכול נגד רעייתו, וכן למבצע איתור וחיסול מנהרות חיזבאללה  בגבול לבנון ולאפשרות של התדרדרות במצב הביטחוני.

"לפני כ-15 שנים אשתי גילת, לפני שהיא לגמרי שמרה מצוות, הייתה שפית קינוחים במסעדה בניו יורק", אמר יו"ר הבית היהודי על החשיפה בשבוע שעבר לפיה רעייתו עבדה במסעדות לא כשרות.

לדבריו, "מאז עברו הרבה מאוד מים בירדן. אני לא חושב שראוי לעסוק בזה. אני מתכוון להניח לנושא הזה מכיוון שיש לנו מדינה לנהל. אני מתכוון לשתף פעולה עם ראש הממשלה נתניהו בכל ענייני המדינה".

נתניהו בנאומו בועידה

בנימין נתניהוצילום: אבישג שאר-ישוב

על המבצע בצפון אמר כי "מדינת ישראל לא צריכה יותר להתייחס לחיזבאללה כאל ישות נפרדת מלבנון, כפי שעשינו במלחמת לבנון השנייה, אמר יו"ר הבית היהודי, "מכיוון שהיכולת לברור את אותן רקטות מתוך בתי אזרחים אינה קיימת ומכיוון שחיזבאללה הפך להיות חלק מהותי ומרכזי ממדינת לבנון הריבונית".

עוד ציין השר כי "אם חלילה ירו לעבר מדינת ישראל רקטות מלבנון, אנחנו נראה בזה פעולה מלחמתית של מדינת לבנון הריבונית, על כל המשתמע מכך. מי שמתיימר להיות 'מגן לבנון', ימצא את עצמו כמחריב לבנון". 

כמו כן, הוא "מעריך שהפעולה ההנדסית לנטרול המנהרות תארך חודשים ואולי יותר. ב-2014 היה קו פרשת המים בעניין מנהרות טרור, אז הנחתי על שולחן הקבינט את בעיית המנהרות מעזה ועד היום אנחנו עדיין מטפלים בנטרול אותן מנהרות. זה ייקח זמן גם בלבנון, אנחנו לא צריכים לשבת עם סטופר".