התקשרה למשטרה כשבעלה שאיים בסכין מחכה בסלון: תושב יו"ש נעצר בחשד שאיים לדקור את אשתו

אלימות בקריית ארבע, תושב העיר נאשם בחשד שאיים לדקור את רעייתו תוך שהוא בגילופין. המתלוננת ברחה והסתגרה בחדר הילדים והתקשרה למשטרה שסייעה לה לצאת מהבית, ומקביל עצרה את הגבר המאיים| לסיפור המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 14:58 יז באב התשפב

התקשרה למשטרה כשבעלה שאיים בסכין מחכה בסלון: תושב יו"ש נעצר בחשד שאיים לדקור את אשתו
ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

נמלטה מהבית כשבעלה מחכה עם סכין בסלון: המשטרה עצרה תושב קריית ארבע איים על אשתו בסכין תוך שהוא פועל באלימות נגדה, האישה התקשרה למקוד 100 של המשטרה שם המוקדנית סייעה לה והנחתה אותה לצאת  באופן בטוח מהמרפסת ולעבור לדירת השכנים, שם המתינה לכוחות המשטרה שהגיעו במהירות ועצרו את הנאשם. 

הגיע שיכור לבית ואיים לדקור את אשתו בסכין 

מפרטי המקרה עולה כי ביום ג' האחרון, הגיע הנאשם לביתו כשהוא שיכור וכאשר בת זוגו והילדים נמצאים בבית, אחרי הגעתו של הנאשם התפתח דין ודברים בינו לבין המתלוננת בסיומן ברחה המתלוננת לחדר הילדים ונעלה את עצמה שם, הנאשם לא התייאש ובעט בדלת עד שהצליח להוציא אותה ממקומה כשהיא נופלת על המתלוננת, בשלב זה המתלוננת מודיעה לנאשם כי היא תזמין עליו משטרה, בתגובה הלך הנאשם למטבח וחזר לחדר הילדים עם סכין בעלת להב של 20 ס"מ, הניף את הסכין ואיים על המתלוננת כי ידקור אותה.

המתלוננת ברחה לחדר הילדים ונעלה, הנאשם שבר עליה את הדלת

המתלוננת חייגה למשטרה , ובעוד בת זוגו בטלפון עם מוקדנית המשטרה, הנאשם הלך לסלון והתיישב בספה. במהלך השיחה של המתלוננת עם מוקד 100 הדריכה המוקדנית את האישה לצאת מהבית באופן בטוח, המתלוננת דילגה למרפסת של השכנים וניצלה, בעוד ניידת משטרה שהגיע לאזור עצרה את הנאשם.

מעצרו של הגבר האלים הוארך והיום עם סיום החקירה נגד הנאשם, יחידת התביעות של מחוז ש"י בגישה כתב אישום בבימ"ש השלום ירושלים כנגד הנאשם בן ה-42 באשמת איומים בנוסף הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשם. 

המתלוננת דילגה למרפסת של השכנים בעוד ניידת משטרה שהגיעה לאזור עצרה את הנאשם

אילוסטרציה

אלימות במשפחה, אילוסטרציה צילום: shutterstock

הנאשם החל לבעוט בדלת החדר עד שהצליח להוציא ממקומה והדלת נפלה לכיוון המתלוננת

ממשטרת ישראל נמסר על פרטי המקרה "בתאריך 9.8.22 שהו הנאשם המתלוננת וילדיהם בדירתם בקרית ארבע. 

"באותן הנסיבות הנאשם היה בגילופין לאחר ששתה משקה אלכוהולי. בין הנאשם למתלוננת התפתח דין ודברים במהלכם המתלוננת נכנסה לחדר הילדים ונעלה את הדלת.  בשלב מסוים הנאשם החל לבעוט בדלת החדר עד שהצליח להוציא ממקומה והדלת נפלה לכיוון המתלוננת.

הנאשם חזר לכיוון הסלון והתיישב על הספה בזמן שהמתלוננת שוחחה עם מוקדנית 100

"בשלב זה הודיעה המתלוננת כי היא מזמינה משטרה ובתגובה הלך הנאשם לכיוון המטבח ונטל סכין בעלת ידית שחורה ובעלת להב באורך של כ20 ס"מ, הנאשם ניגש חזרה לעבר החדר והניף את הסכין שבידו באוויר ואמר למתלוננת כי ידקור אותה. 

"הנאשם חזר לכיוון הסלון והתיישב על הספה בזמן שהמתלוננת שוחחה עם מוקדנית 100 של המשטרה אשר הנחתה אותה לצאת מהבית בצורה בטוחה. המתלוננת בסיוע המוקדנית יצאה מהמרפסת ועברה לדירת השכנים שם המתינה לכוחות המשטרה שהגיעו במהירות ועצרו את הנאשם. 

"מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת וכאמור היום עם סיום החקירה הגישה יחידת התביעות של מחוז ש"י כתב אישום בבימ"ש השלום ירושלים כנגד הנאשם בן ה42 באשמת איומים בנוסף הוגשה בקשה לעוצרו עד תום ההליכים כנגדו. 

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל אלימות כלפי בני משפחה, הגם שמדובר באירוע חד פעמי ופועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי להעמיד את אותם תוקפים לדין".