התפתחות בפרשת האב המתעלל מגוש עציון

שתי הצהרות תובע בגין התעללות קשה הוגשו היום נגד האב שעל-פי החשד אנס והתעלל בבנו במשך שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/19 15:36 ו באדר א'

התפתחות בפרשת האב המתעלל מגוש עציון
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

משטרת ישראל הגישה היום (ב') בבית המשפט השלום בירושלים שתי הצהרות תובע נגד חשוד תושב אחד היישובים בגוש עציון בגין התעללות פיזית ואלימות קשה שנקט נגד בנו בן ה-16 במשך שנים, ובגין מעשה אונס ומעשה סדום שנמשכו מספר שנים בקטינות.

כזכור, החשוד בן ה-40 נעצר לחקירה לפני כעשרה ימים בעקבות דיווח ותלונות שהוגשו במשטרה על התעללות פיזית ואלימות קשה שנקט נגד בנו הקטין שנמשכו מספר שנים בחקירתו עלה כי החשוד היה נוהג לאזוק את ידיו ורגליו של בנו, לחנוק ולהכות אותו עד זוב דם ולגרום לפציעתו. בעקבות פרסום מעצרו, במשטרת ישראל התקבלו תלונות נגד החשוד על ביצוע מעשה אונס ומעשה סדום במשך שנים במספר קטינות אותן הכיר באזור מגוריו.

מעצרו של האב החשוד הוארך, והיום בתום החקירה הוגשו נגדו הצהרות תובע בגין עבירות מין, תקיפה והתעללות בחסר ישע ומעצרו הוארך עד לסוף השבוע, לצורך הגשת כתבי אישום.

במשטרה ציינו כי מדובר באירועי אלימות והתעללות ברף הגבוה ובביצוע עבירות מין קשות שביצע החשוד לאורך שנים במספר קטינים וקטינות. במשטרת ישראל מדגישים כי עם קבלת התלונות פעלו החוקרים בנחישות ובמהרה להביא לאיסוף הראיות ולגיבוש החומרים לצורך הבאתו של החשוד לדין ולמיצוי הדין עימו במלוא החומרה.