התעוררות לרחל עזריה: "פרשי מהמירוץ לראשות העירייה"

תנועת מרצ קראה למועמדת לראשות עיריית ירושלים, רחל עזריה להצטרף להחלטתו של חביליו ולחבור לשורותיו של עופר ברקוביץ: "גלי אחריות כדי למנוע כפייה דתית". עזריה: "צריך לבחון מי בעל הסיכוי הגבוה ביותר לגבור על דייטש"

חדשות כיפה מירב כהן 16/09/18 22:04 ז בתשרי התשעט

התעוררות לרחל עזריה: "פרשי מהמירוץ לראשות העירייה"
רחל עזריה, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

תנועת התעוררות קראה למתמודדת רחל עזריה להסיר את מועמדותה מראשות העירייה כדי לא ליצור פיצול בקולות הזרמים הליברלים בעיר. 

בצל אינפלציית המתמודדים לראשות עיריית ירושלים החלו מועמדים שונים להסיר את מועמדותם. משה חביליו הביע הבוקר (א') תמיכה במפלגת התעוררות בראשות עופר ברקוביץ. תנועת מרצ ירושלים בירכה על החלטתו של חביליו להסיר את מועמדותו לראשות העיר: "מרצ ירושלים הובילה את הקריאה לאיחוד כוחות בין מועמדי הציבור החופשי." 

 התנועה קראה למתמודדים נוספים לפרוש ולהצטרף לרשימתו של ברקוביץ: "מרצ קוראת לרחל עזריה לגלות גם היא אחריות ולהסכים לאיחוד כוחות בינה לבין עופר ברקוביץ ולסקר שיקבע מי משניהם יתמודד לראשות, כדי למנוע פיצול קולות שעלול לעלות לירושלים בכפייה דתית"

חברת הכנסת רחל עזריה, יו"ר 'ירושלמים', מבקשת לקיים סקר עומק נייטרלי הבוחן מיהו המועמד הציוני בעל הסיכוי הגבוה ביותר לגבור על דייטש בקרב ראש בראש. "עלינו לגלות אחריות" אמרה עזריה וציינה כי "זו העת לבחון מי מגדיל את המחנה, מי מייצר שלם הגדול מסך חלקיו ומי פורץ את תקרות הזכוכית. על כל המועמדים הציוניים - אלקין, ליאון, עופר ואני לאפסן את האגו, להוכיח שטובת ירושלים לנגד עינינו ולבדוק למי הסיכוי הגבוה ביותר מול דייטש." 

עוד אמרה עזריה כי "בעת הנוכחית, עלינו לבחור ראש עיר ציוני שידאג לכלל התושבים ולא למגזר מסויים. מהיכורתי עם דייטש, בחירתו מאיימת על עתידה של ירושלים כעיר ציונית, פלורליסטית ומכילה שבה חיים יחד כלל הקהילות והמגזרים. זה הזמן לגלות אחריות."