יואב גלנט ממשיך לתקוף את בני גנץ

השר יואב גלנט ממשיך לתקוף את יו"ר חוסן לישראל והציעה לגנץ לשמור על צניעות. "לפני שאתה בא להחליף הנהגה בוא תתנסה, תראה במה מדובר"

חדשות כיפה מערכת כיפה 19/01/19 18:24 יג בשבט התשעט

יואב גלנט ממשיך לתקוף את בני גנץ
השר יואב גלנט שוב תוקף את גנץ, צילום: פלאש 90

השר יואב גלנט מהליכוד התארח הבוקר (שבת) באירוע 'שבתרבות' בשוהם, והתייחס בין היתר, לקמפיין הבחירות של יריבו הפוליטי ומי שהיה יריבו על תפקיד הרמטכ"ל, רא"ל במיל' בני גנץ.

"שמונה מילים ופוסטר הם לא תחליף לבחירת דרך" אמר גלנט. "יש מידה מסוימת של תמימות בניסיון להגיע להנהגה לאומית עם אפס ניסיון בתחומים שבהם אנחנו עוסקים. זה לא במקום". השר גלנט המשיך וייעץ לגנץ: "קצת צניעות. טיפה צניעות. אני לא נכנסתי למערכת ואמרתי 'אם לא תתנו לי אז… ואני רוצה להגיע לשם ולמדינת ישראל נדרשת הנהגה אחרת'. אני חושב שאלה דברים יהירים ואני חושב שהם לא במקומם. למדינת ישראל יש הנהגה טובה מאוד. יכול להיות שאתה לא מסכים איתה, אבל לפני שאתה בא להחליף הנהגה בוא תתנסה, תראה במה מדובר. זו לא מערכת צבאית, זה משהו אחר". כשנשאל לגביי ההחלטה שלו, כאיש צבא לשעבר, להיכנס לפוליטיקה, השיב גלנט: "אני לא הכרזתי שאני רוצה להיות ראש ממשלה". 

כזכור, השבוע התייחס כבר מי שהיה מועמד לתפקיד הרמטכ"ל, השר יואב גלנט ליו"ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ ואמר כי הרמטכ"ל במיל' בני גנץ נכשל במבצע 'צוק איתן' בשנת 2014. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן