בני עקיבא מבטלים את הפעילות בסניפי ירושלים

בעקבות התחלואה הגבוהה בקורונה ברחבי ירושלים מאז סוף השבוע האחרון, החליטה התנועה לבטל את הפעילות בסניפים בעיר עד שיתבררו ממדי התחלואה בקרב בני הנוער בעיר

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/06/20 14:55 ט בסיון התשפ

בני עקיבא מבטלים את הפעילות בסניפי ירושלים
אילוסטרציה, צילום: בני עקיבא

בתנועת הנוער בני עקיבא מנסים להתמודד עם העלייה בתחלואת הקורונה שנרשמת במיוחד בעיר ירושלים, מאז סוף השבוע. בתנועה החליטו כי השבוע לא תתקיים פעילות בסניפי ירושלים וזאת עד שיתבררו ממדי התחלואה בעיר. הודעה על הפסקת הפעילות נשלחה לכלל חברי סניפי בני עקיבא בירושלים.

"חברי סניפי בני עקיבא בירושלים, ה' עמכם, שמחנו מאד בערב שבועות על האישור לשוב לפעילות פנים אל פנים בסניפי התנועה. זמן רב חיכינו לירידה בהיקף התחלואה בנגיף הקורונה אשר תאפשר פעילות בסניפים. ברוך ה', בחלק מסניפי התנועה בעיר כבר הייתה פעילות בליל שבועות ובשבת תוך שמירה על ההנחיות והמגבלות כגון פעילות בחוץ, אישורי הורים, מסכות וכו'.עקב החשש להתפרצות מחודשת של הקורונה בעיר ירושלים, תנועת בני עקיבא החליטה לא לפתוח השבוע את הסניפים, עד שיתבררו ממדי התחלואה בקרב הנוער בעיר. צוות המחוז זמין לכל שאלה ופניה ואנו תקווה כי המגיפה תחלוף במהרה ונוכל לשוב לפעילות השגרתית בסניפים כפי שהיתה טרם ימי הקורונה". כך לשון ההודעה.