יו"ר מועצת יש"ע: "להעלות מיידית את הצעת החוק להחלת הריבונות"

לאחר שחברת הכנסת מאי גולן הגישה הצעת חוק להחלת ריבונות, וכעת יהיה ניתן להעלות את הצעת החוק כבר עכשיו לקריאה טרומית. דוד אלחייני בירך את המעשה: "אנו קוראים לכל חברי הכנסת של המפלגות הלאומיות לעמוד מאחורי הצעת החוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/20 16:40 ט באייר התשפ

יו"ר מועצת יש"ע: "להעלות מיידית את הצעת החוק להחלת הריבונות"
דוד אלחייני, צילום: מועצת יש"ע

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד הניחה היום (א') על שולחן הכנסת את הצעת חוק להחלת ריבונות בבקעת הירדן, צפון ים המלח ויישובים נוספים ביהודה ושומרון. גולן במהלך הגשת ההצעה טענה: "הצעת החוק נועדה כדי לתקן את המצב הקיים ולעשות סוף כל סוף צדק היסטורי. אין לי ספק כי קיים קונצנזוס רחב בכל חלקי הבית התומך בהצעה והגיע הזמן להוציא אותה אל הפועל".

מי שביקש לברך על כך הוא יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני שקרא למפלגות הלאומיות להצטרף למאמצי החל הריבונות: "אני מברך את ח"כ מאי גולן, כעת ניתן להעלות את הצעת החוק כבר עכשיו לקריאה טרומית עם כינוס מליאת הכנסת. החוק המוצע בא להחיל את הריבונות ביהודה שומרון ובקעת הירדן ללא הכרה במדינה פלסטינית שמהווה סכנה לעתיד מדינת ישראל, וגם אינו מתייחס להסכם המאה של הנשיא טראמפ. אנו קוראים לכל חברי הכנסת של המפלגות הלאומיות לעמוד מאחורי הצעת החוק, על מנת לקדם את הריבונות ולמנוע הקמת מדינה פלסטינית", אמר אלחייני.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן