לאחר שביתם נהרס - ברית למשפחת זארוג על הריסות הבית בשידור חי

לאחר הסערה שנוצרה עקב הריסת ביתם של משפחת זארוג מהמאחז "קומי אורי", החליטו בני הזוג לערוך את ברית בנם שנולד בתחילת השבוע במקום בו נהרס ביתם. בני הזוג ישדרו את האירוע בשידור חי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/20 13:56 ז באייר התשפ

לאחר שביתם נהרס - ברית למשפחת זארוג על הריסות הבית בשידור חי
צילום: באדיבות המשפחה

משפחת זארוג, שביתם נהרס בידי כוחות מג"ב ומינהל לפני מספר ימים ביצהר, יערכו ביום ראשון את הברית לבנם על הריסות הבית. לברית צפויים להגיע אישי ציבור ורבנים. נריה ומרים זארוג, אף מפיצים בשעות האחרונות ברשתות הזמנה לציבור להגיע לברית, או להשתתף איתם בברית בשידור חי.

נזכיר כי כוחות מג"ב עדיין מונעים ממשפחת זארוג ולמשפחה נוספת לשוב לביתם שנהרס בשכונות קומי אורי. בימים האחרונים מנהלים המשפחות מאבק לשוב לביתם. הברית צפוייה להתקיים ביום ראשון בשעה 11:00 בשכונת קומי אורי ביצהר. זהו בנם השלישי של המשפחה.

כזכור, משטרת ישראל פינתה בשבוע שעבר את ביתם של משפחת זארוג בשכונת "קומי אורי" הסמוך ליצהר, ומהתמונות שתועדו במקום נראה כי הפינוי נעשה תוך אלימות פיזית. כוחות משמר שהגיעו לשכונה קומי אורי בישוב החלו לפנות את תושבי הבית שנבנה מחדש לאחר שנהרס, על פי ארגון חוננו כוחות מג"ב ומשטרה, מונעים  ממשפחת זארוג, וממשפחה נוספת לשוב לשכונת קומי אורי, למקום הגיעו תושבים נוספים מיצהר אשר הגיעו למקום למחאה ולתמיכה במשפחה.