תנועת הריבונות דורשת: ריבונות בקווי יסוד הממשלה

תנועת הריבונות קוראת לראש הממשלה, לצוות המו"מ מטעמו ולשרי הממשלה לראות בחזון הריבונות על יהודה ושומרון קווי בסיס מחייבים לקראת הצטרפות מפלגות נוספות לממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/20 17:37 ה בניסן התשפ

תנועת הריבונות דורשת: ריבונות בקווי יסוד הממשלה
צעדה של תנועת הריבונות, צילום: דותן גואטה, תנועת הריבונות

תנועת הריבונות מברכת את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על דרישתו מיו"ר 'כחול לבן', חבר הכנסת בני גנץ, לכלול את החלת הריבונות ביהודה ושומרון בקווי היסוד של הממשלה, ומצפה מיו"ר 'כחול לבן' להיעתר לדרישת נתניהו.

בתנועה מזכירים את הצהרותיו של חבר הכנסת גנץ בחודש יולי האחרון ולפיהן הוא רואה את בקעת הירדן חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל הריבונית. "החלת הריבונות על בקעת הירדן ויישובי יהודה ושומרון יכולים וצריכים להיות חלק מהבסיס להקמתה של ממשלה ציונית לאומית", אומרים בתנועה.

ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, מעריכות כי הברכות שהרעיף נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, על ראש הממשלה נתניהו על ההקמה הצפויה של ממשלת החירום, מלמדות על חתירתו של הנשיא האמריקאי לקדם את תכניתו, תכנית המאה, מיד לאחר שוך משבר הקורונה. 

"אמנם אנו בשעת חירום לאומית ועולמית, אך עם זאת על אוהבי ארץ ישראל ונאמניה, סביב שולחן הממשלה ומחוצה לה, לזכור את שליחותם הציונית לשמירתה של ארץ ישראל ולא לקידום מהלכים שיקרבו את הקמתה חלילה של מדינה פלשתינית בלב ארץ ישראל. תכנית טראמפ היא אסון לחזון הציוני ועל ממשלת ישראל להתנער ממנה ולקדם את מהלכי הריבונות ללא כל קשר ותלות בתכנית זו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן