פרוייקט בנייה חדש בגני מודיעין לציבור הדתי לאומי

השקעות של עשרות מיליוני שקלים בתשתיות, בחינוך ובמבני ציבור, תחבורה ציבורית ענפה, קהילה צעירה ותוססת ובנייה של מתחמי בנייה לזוגות צעירים. גני מודיעין – הדבר הגדול הבא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/02/20 17:01 ב באדר התשפ

פרוייקט בנייה חדש בגני מודיעין לציבור הדתי לאומי
הקבלנים בסיור לפני בניית הפרויקט, צילום: יח"צ

עד לפני כשנתיים עוד היה היישוב גני מודיעין מסופח לעיר מודיעין עילית, הסיפוח המוניציפאלי
למודיעין עילית הורגש בשטח, כאשר התשתית היישובית הייתה ברמה נמוכה מאוד. לפני כשנתיים, בהחלטה של משרד הפנים עבר היישוב להיות חלק מיישובי מועצת מטה בנימין. כעת מספרים התושבים על שיפור בכל תחומי החיים וגם באיכות החיים ביישוב "הושקעו פה עשרות מיליונים בתשתיות, כבישים שופצו ושודרגו, מערכת החינוך פה קיבלה דחיפה רצינית ולאחרונה גם הוקמה פה קהילה צעירה ותוססת של הציבור הסרוג" אומר השבוע שלמה כהן תושב היישוב.

לאחרונה התקבלו האישורים האחרונים לבניית פרויקט מגורים המונה 60 יחידות דיור חדשות
ביישוב. רבים סבורים שהדבר יוביל לתנופה אזורית, פיתוח נוסף של היישוב וכמובן יגביר את רווחת התושבים."הפרוייקט שלנו, יחד עם היתרונות של גני מודיעין הסמוכה לעיר מודיעין זה בהחלט הדבר הגדול הבא באזור" אומר השבוע זאביק יעקובוביץ' מנכ"ל חברת "טקטון" הבונה את יחידות הדיור החדשות בגני מודיעין "מדובר בקומפלקס של שישה בניינים, קונספט עדכני צעיר מטופח ומושקע לרווחת התושבים והשכונה, אני מרגיש שאנחנו בונים ציונות במקום הזה ואני מתרגש".

גני מודיעין לפני הבנייה

גני מודיעין לפני הבנייהצילום: יח"צ

מה יקבלו התושבים החדשים שירכשו בפרויקט?

"לפני שהם רוכשים את הדירות הלקוחות שלנו צריכים לדעת שלכל המיזם יש בנק מלווה שיתן
מעטפת וביטחון לכספם. הדירות מרווחות והן ממוקמות כחמש דקות נסיעה מהעיר מודיעין אבל
הרוכשים ישלמו כחצי מיליון ₪ פחות מאותה דירה במודיעין. הם יקבלו מפרט טכני ועשיר. חשבנו על הכל".

תוכל לפרט מהו מפרט טכני עשיר?

"בוודאי. לכל דירה יהיה מחסן, דלתות מעוצבות על חשבון החברה, ריצוף גרניט פורצלן, זכוכית
בידודית, חניה צמודה ועוד. אני יכול לומר שמדובר באחד הפרוייקטים הכי איכותיים שלנו". יעקובוביץ' מספר כי המיקום והסביבה המיוחדת של הפרויקט יתרמו רבות לחוויית המגורים של תושבי הפרויקט "ראשית הפרויקט פונה לנוף מרהיב וגובל בשמורת טבע ירוקה, כבר החלה בנייתו של פארק ענק של הקרן הקיימת בסמוך לפרויקט, בנוסף מתוכנן קאנטרי קלאב במרחק הליכה מהפרויקט ובו התושבים יוכלו ליהנות מפעילויות פנאי וחוגים לילדים. מדובר בפרויקט בסטנדרט שונה, ממה שהיו רגילים באזור, גני מודיעין זה בהחלט הדבר הגדול הבא, מכל הבחינות".

"טקטון" היא חברת נדל"ן יזמית צעירה עם רזומה וותיק, אנחנו מתמקדים בבניית פרויקטים איכותיים למגורים בסביבה כפרית, כפי שעושים כעת בגני מודיעין. "אנחנו מלווים את הבנייה מתחילתה ועד סופה, הדגשים שלנו הם מפרט עשיר ואיכותי, בנייה על פי לוח זמנים מסודר והכי חשוב אנחנו קשובים לבקשות הלקוחות. מבחינתנו, בית שנבנה ללא שהלקוח יצא עם חיוך זה כישלון, לשמחתנו אנחנו עומדים על מאה אחוזי הצלחה, אין יותר מרגש מלמסור את המפתח לדייר ולראות את החיוך שלהם".

קהילה תוססת וצעירה

מעבר לשיפור המסיבי בכל תחום ביישוב קמה לאחרונה קהילה צעירה ותוססת לציבור הסרוג
ביישוב. תפילות נערכות בשבתות, בחגים יש ארוחות משותפות ופעם בשבועיים חבר הקהילה מעביר הרצאה על תחום עיסוקו, הרצאות אלו מושכות קהל רחב הן מהשכונה והן מחוצה לה. "אי אפשר להשוות את גני מודיעין של היום לגני מודיעין של לפני שנתיים שלוש, ההבדל הוא תהומי, רק לאחרונה שיפצנו את בית הכנסת הקהילתי, ולא על ידי אנשים מבחוץ אלא כל תושב הגיע ונתן יד, יש לנו פה חשמלאי ואיש איטום, ואנשי מקצוע בתחום השיפוץ והבנייה, זה הוכיח לנו שהקהילה שלנו מגובשת ואנחנו בהחלט מעוניינים לקלוט עוד תושבים כדי להגדיל את הקהילה", אומרים השבוע ביישוב.

צילום: יח"צ