מתקפה על בנט בעקבות הרס מבנים סמוך לכוכב השחר

כוחות הביטחון הרסו מבנה יהודי סמוך לכוכב השחר, וביישוב מדווחים על הכנות להרס מבנה נוסף. בעוצמה יהודית תקפו את שר הביטחון: "לפני שידברו על החלת ריבונות, שבימינה ימנעו הרס של בתים יהודיים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 05/02/20 07:47 י בשבט התשפ

מתקפה על בנט בעקבות הרס מבנים סמוך לכוכב השחר
הפינוי ליד כוכב השחר, הבוקר, צילום: הותר לשימוש

פקחים של המנהל האזרחי בליווי שוטרים פינו הבוקר (ד') מאחז סמוך לשכונת 'מעלה שלמה', ביישוב כוכב השחר שבבנימין. מארגון 'חוננו', נמסר כי 2 תושבים שמחו כנגד הפינוי נעצרו.

עד כה נהרסו במקום 2 מבנים, באחד המבנים מתגוררים זוג צעיר עם תינוק. בפינוי נוטלים חלק מעל 150 שוטרים וחיילים. עו"ד נתי רום מסייע לתושבים מטעם ארגון חוננו.

ממג"ב נמסר כי במקום עשרות צעירים שמתעמתים עם הכוחות, וכי כמה מהם נעצרו על הפרת צו שטח צבאי סגור ותקיפת אנשי כוחות הביטחון.

הפינוי ליד כוכב השחר, הבוקר

הפינוי ליד כוכב השחר, הבוקרצילום: הותר לשימוש

בתגובה יצאו במפלגת עוצמה יהודית במתקפה על שר הביטחון, נפתלי בנט: "בזמן שתושבי הדרום סופגים טרור של טילים, המערכת הביטחונית בראשות בנט עסוקה בלהרוס בתי משפחות בסמוך לכוכב השחר", נאמר בהודעת עוצמה יהודית.

"במקום לדבר גבוהה גבוהה על החלת הריבונות, יכולים בימינה לעשות קודם כל את מה שתחת שליטתם במשרדים שהם עומדים בראשם, ולמנוע הרס מיותר של בתי משפחות יהודיות". אמרו עוד במפלגה, והוסיפו כי "לא מזמן התחייב בנט להרוס בניה בשטחי C, אך עד כה הרס משרד הביטחון של בנט רק מבנים של יהודים בשטחי C. האם זו המדיניות החדשה?"