אופיר סופר: "הריבונות - הזדמנות שספק אם תחזור"

ח"כ סופר השתתף ב'אירוע ריבונות', בבקעת הירדן, וקרא לנתניהו להחיל את הריבונות על היישובים ביהודה ושומרון: " "אנחנו נמצאים בהזדמנות נפלאה הזדמנות שאם חלילה תוחמץ - ספק אם תחזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/20 20:08 ח בשבט התשפ

אופיר סופר: "הריבונות - הזדמנות שספק אם תחזור"
ח"כ אופיר סופר, צילום: הלל מאיר ואור אלכסנברג

ח''כ אופיר סופר (ימינה) השתתף אחר הצהריים (ב') ב'אירוע ריבונות' שהתקיים בישוב מחולה שבבקעת הירדן. כזכור, בשבועות האחרונים, ובייחוד מאז ההכרזה על 'תכנית המאה, לשלום במזרח התיכון, עלה נושא החלת הריבונות על היישובים היהודיים ביו"ש ועל בקעת הירדן שוב ושוב.

סופר סיפר באירוע כי "לפני 52 שנה עלו לכאן חקלאים מיישבי הארץ ואוהבי האדמה במקום לא פשוט, הפריחו את השממה עם הרבה אהבה, הרבה מסירות וגם סבל אבל עם הרבה אמונה. הם הדליקו את הלהבה הכל כך גדולה שהביאה היום ל-500 אלף מתיישבים ביהודה ושומרון".

בהמשך קרא ח"כ סופר לנתניהו לקדם את החלת הריבונות באופן מיידי: "אנחנו נמצאים בהזדמנות נפלאה הזדמנות שאם חלילה תוחמץ - ספק אם תחזור. אם ראש הממשלה נתניהו יחיל את הריבונות זה בהחלט המעשה הכי גדול במשך כל תקופת כהונתו, ולכן אני קורא לו מכאן להחיל ריבונות על כל חבל הארץ הזה, על יהודה ושומרון, על בקעת הירדן, על מעלה אדומים, על יצהר, על איתמר, על שילה, על עלי ועל חברון ומערת המכפלה. הזדמנות שספק אם תחזור".