נתניהו לתושבי מצפה דני: נחיל ריבונות על כל היישובים, לא רק בגושים

ראש הממשלה נפגש עם תושבים בלשכתו ואמר כי החלת הריבונות תמשיך לחלוש על יישובים נוספים. "נבטיח את ההתיישבות בליבה של ארץ ישראל יחד עם הממשל האמריקני" הבטיח נתניהו

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 21/01/20 15:11 כד בטבת התשפ

נתניהו לתושבי מצפה דני: נחיל ריבונות על כל היישובים, לא רק בגושים
נתניהו עם גנץ, צילום: דוברות בנימין

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ג') עם נציגי היישובים מצפה דני וחרשה שבמועצת בנימין, שביקשו להביע תודה לנתניהו על האישורים שניתנו בשבוע שעבר במועצת התכנון העליונה, האחראית על אישור תכניות מתאר אזוריות.

נתניהו אמר לתושבים במהלך המפגש: "אני מברך אתכם היום על הזכות לפתח ולהרחיב את אחיזתנו ביהודה ושומרון. נמצאים איתנו כאן אלמנתו ואמו של דני פריי ז''ל שעל שמו נקרא היישוב מצפה דני"

עוד הוסיף נתניהו ואמר: "הדם של דני נטוע עמוק באדמת ארץ ישראל ואני נרגש אתכם במעמד החשוב של פריצת הסכר להסדרת היישוב. כפי שהבטחתי, לא ייעקר אף יישוב ונחיל את הריבונות הישראלית על כל היישובים. זהו השלב הבא שלנו, לא רק גושים. נעשה את זה בבנימין ובכל היישובים. נבטיח את ההתיישבות בליבה של ארץ ישראל יחד עם הממשל האמריקני."

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "אנו מודים היום לראש הממשלה על המהלך להסדרת היישוב חרשה, הפקדת התב"ע של מצפה דני וכלל אישורי הבנייה ביהודה ושומרון. זהו עוד צעד בהכרה הלאומית ולריבונות ישראל בכל האזור. המהלך לא היה בלי קשיים. התעקשנו עם עמדה נחושה ואתה ראש הממשלה נרתמת יחד עם אנשי משרדך לאישורים החשובים. זכות גדולה שנמצאים איתנו כאן משפחת פריי שאיבדו את היקר להם מכל ונטיעת השורשים של דני ז''ל לנצח בליבנו."

במפגש השתתפו ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, שר התיירות יריב לוין, וכן שר המשפטים אמיר אוחנה.