מועצת בנימין חנכה את בית המועצה במערב בנימין

אמש חנכה המועצה האזורית מטה בנימין את בית שלוחת המועצה ביישוב נעלה לטובת תושבי מערב בנימין. ראש המועצה גנץ: "חובתנו להנגיש את השירות לתושבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/20 08:46 כג בטבת התשפ

מועצת בנימין חנכה את בית המועצה במערב בנימין
צילום: דוברות בנימין

במעמד חגיגי, חנכה אמש (א') המועצה האזורית מטה בנימין את בית שלוחת המועצה ביישוב נעלה לטובת תושבי מערב בנימין. 

פתיחת השלוחה מצטרפת לשורת פעולות המועצה בשדרוג השירות לתושבי בנימין בשנה האחרונה, זאת בהמשך למדיניות המועצה שחרטה על דגלה לקדם את השירות לתושב ולתת דגש על הנגשת השירותים, קידום תהליך דיגיטציה וערוצי פניות וטיפול מקוונים.

בבית השלוחה יקבלו התושבים מענה ישיר ממחלקות המועצה השונות, כשעד היום נאלצו תושבים לנסוע עד בית המועצה ביישוב פסגות כדי להסדיר את ענייניהם. 

השירותים יתנו מענה בין היתר בתחומי ההנדסה והאישורים, בענייני הרווחה, בפיקוח העירוני, ברישוי עסקים וברישום לנישואין. 

הערב נפתח בטקס חנוכת וגזירת הסרט, במעמד שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' שסקר בפני המשתתפים את תכניות משרדו לאזור בעתיד הרחוק, ותיאר את הפעולות שנעשות כיום כדי להקל על מצוקת תושבי מערב בנימין בנושא הפקקים והכבישים.

במהלך הערב התקיים שיח פתוח של תושבי המועצה עם ראש המועצה ישראל גנץ, הנהלת המועצה ומנהלי האגפים בהנחיית יותם זמרי ונעם פתחי

צילום: דוברות בנימין

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר כי "אנו זוכים לפתוח היום את שלוחת המועצה ולקיים את הבטחתנו לתושבים. המטרה שלנו היא להנגיש את השירות לתושב כך שהוא כלל לא יצטרך להגיע למשרדי המועצה. אנחנו בדרך לשם, אך כל עוד יש צורך בשירות, חובתנו שהוא יהיה קרוב למגורי התושבים, מונגש ונוח"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ אמר כי "מי שרוצה לפתח את ההתיישבות חייב לפרוס תשתיות של תחבורה. ברוך ה' אנו רואים בבנימין הרבה מאד בנייה ואיכלוס אך אין ספק שאנו צריכים לשדרג את תשתיות התחבורה, הכבישים והתחבורה הציבורית״

הוא ציין כי ״משרד התחבורה עמל על תחילת הרחבת כביש 446 שיכלול שני נתיבים לכל כיוון בנוסף לנתיב תחבורה ציבורית ואף שביל אופניים. אנו מנסים לתת פתרונות רבים, אך חשוב לזכור שאי אפשר לפתור במספר ימים עומס מצטבר של שנים" אמר השר.