יו"ר מועצת יש"ע לרב פרץ: "אם לא יימצא פתרון לתקציב הסעות הילדים נשבית את הלמודים"

דוד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע הטרי שיגר מכתב בהול לשר החינוך בו איים כי הלימודים ביהודה ושומרון ישבתו במידה ולא יימצא תקציב להסעות הילדים למוסדות החינוך

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/19 13:18 כט בחשון התשפ

יו"ר מועצת יש"ע לרב פרץ: "אם לא יימצא פתרון לתקציב הסעות הילדים נשבית את הלמודים"
דוד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע, צילום: מועצת יש"ע

במכתב דחוף ששלח לפני שעה קלה יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני לשר החינוך הרב רפי פרץ, קורא אלחייני לשר החינוך למצוא את הפתרון לבעיית תקציב ההסעות למוסדות החינוך ביהודה ושומרון. "אם לא יימצא פתרון בתחילת שבוע הבא", כותב אלחייני, "הרשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן לא יסיעו תלמידים למוסדות החינוך". 

תקציב הסעות תלמידים לבתי ספר, גני ילדים וחינוך מיוחד ביהודה, שומרון ובקעת הירדן מגיע מדי חודש ממשרד האוצר לרשויות המקומיות מכיוון שמערך ההסעות באזור יקר ומסועף. האיום השבתת מערך ההסעות והלימודים, מגיע על רקע אי-העברת תשלום של משרד החינוך למערך ההסעות עבור חודש אוקטובר וכפי הנראה, הוא גם אינו מתכוון להעביר את התקציב עבור חודש נובמבר.

צילום: ללא

 

יו"ר מועצת יש"ע אלחייני כותב במכתב לשר החינוך כי "מזה שנה שהרשויות במדינה מתמודדות בנושאים כספיים ותקציבים בהיעדר ממשלה יציבה, חלקן נקלעו לגרעונות תקציביים המעמידות אותן בסכנה. אי העברת התשלום עבור ההסעות יחמיר את מצבן", ומבקש משר החינוך להגיע לפתרון הבעיה.