עלייה של למעלה מ- 50% בביקוש להגיע לקבר יוסף והמקומות הקדושים

על פי הנתונים של המועצה האזורית שומרון ישנה עלייה דרמטית בביקוש להתפלל לקבר יוסף. אמש, הגיעו כ-24 אוטובוסים מכל רחבי הארץ עמוסים במתפללים לקבר הקדוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/19 08:46 כט בחשון התשפ

עלייה של למעלה מ- 50% בביקוש להגיע לקבר יוסף והמקומות הקדושים
צילום: רועי חדי

כ- 24 אוטובוסים הגיעו מכל רחבי הארץ עמוסים במתפללים לקבר יוסף בשכם. האוטובוסים נכנסו החל מהשעה 24:00 וכמעט עד הבוקר. הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מדי חודש מועצה אזורית שומרון בשיתוף מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה  ובליווי צה"ל. ולקראת ראש חודש כסלו. 

בין הנכנסים היו גם: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, אל"מ שגיב דהן, לקצין ההגמ"ר של החטיבה, מג"ד מג"ב שומרון סגן ניצב יניב גמליאל, אחיו של האדמו"ר מנדבורנא, רבנים, אורחים מניו יורק, וכן אלפי בני אדם, דתיים חילונים ומסורתיים שהצטרפו לחוויה המיוחדת של כניסה לקבר יוסף. 

על פי נתוני המועצה האזורית שומרון המקיימת את הכניסות, נרשמה עלייה של כ 50% בביקוש לכניסה לקבר יוסף והמקומות הקדושים בשנה האחרונה. 

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר במהלך הכניסה: "רק החוסן שלנו, והנוכחות בכל מקום יהודי, ישמרו על המקומות הללו למען הדורות הבאים. אנחנו נמשיך לבצע כניסות לקבר באופן קבוע ולאפשר לכל מי שחפץ בכך להתפלל בקבר"  דגן הודה למח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן, לקצין ההגמ"ר של החטיבה, לחיילי צה"ל שליווו את הכניסה, ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים.