דוד אלחיאני לכיפה: "הכרזת ארה"ב-סטירת לחי לאלו שעדיין חושבים שיו"ש תחת כיבוש"

יו"ר מועצת יש"ע הנכנס מברך על הצהרת ארה"ב על החוקיות של היישובים ביו"ש, ומסביר מה נדרש כעת מהדרג המדיני: "השמים הם הגבול כולל הכרה בריבונות הישראלית בכל רחבי יהודה שומרון"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 19/11/19 14:01 כא בחשון התשפ

דוד אלחיאני לכיפה: "הכרזת ארה"ב-סטירת לחי לאלו שעדיין חושבים שיו"ש תחת כיבוש"
צילום: כיפה

לאחר הכרזת ארצות הברית כי היישובים ביו"ש הם חוקיים, הגיע ראש הממשלה נתניהו לסיור בגוש עציון. יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחיאני, הסביר לחדשות כיפה מה הציפייה שלו מראש הממשלה ומהדרג המדיני. 

"זהו הישג מידני גדול מאוד לראש הממשלה נתניהו, שמצטרף להשיג שלו ברמת הגולן והעברת השגרירות האמריקאית לירושלים. להכרזה הזו תהיה השפעה ישירה על איכות החיים של תושבי יהודה ושומרון. זו סטירת לחי לבית המשפט הבינלאומי בהאג שהחליט לסמן את המוצרים מיו"ש וזו גם סטירת לחי לכל אלו שחיים בתפיסת עולם שיו"ש ובקעת הירדן עדיין תחת כיבוש", אמר אלחיאני. 

עוד הוסיף יו"ר מועצת יש"ע הנכנס: "המטרה שלנו היא לקחת את אותה החלטה והביא אותה לידי ביטוי מעשי, ובראש ובראשונה מבחינה משפטית. המערכת המשפטית שלנו צריכה לשנות את כל התפיסה שלה על יו"ש ובקעת הירדן. אחרי ההחלטה משפטית, שתכלול הכרה בדו"ח אדמונד לוי, השמים הם הגבול כולל הכרה בריבונות הישראלית בכל רחבי יהודה שומרון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן