יגאל להב לכיפה: "אנחנו המועצה היחידה שמשלבת חרדים, חילונים ודתיים"

המועמד לראשות מועצת יש"ע אומר לחדשות כיפה כי המטרה שלו היא לעורר שינוי ולהחזיר חזרה את המודעות לאיכות החיים של תושבי יו"ש. "אנחנו הקבוצה היחידה שמפעילה חילונים, דתיים וחרדים. אנחנו עם אחד"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 04/11/19 12:59 ו בחשון התשפ

יגאל להב לכיפה: "אנחנו המועצה היחידה שמשלבת חרדים, חילונים ודתיים"
יגאל להב, צילום: כיפה

הבחירות לראשות מועצת יש"ע: ראש המועצה המקומית קרני שומרון ואחד המועמדים לראשות מועצת יש"ע, יגאל להב התייחס היום (ב') לאפשרות שיבחר לתפקיד החשוב ואמר לחדשות כיפה כי המטרה העיקרית שלו היא להחזיר את המודעות לאיכות החיים של תושבי המועצה. "אנחנו רוצים לעורר שינוי ולהחזיר חזרה את המודעות לאיכות החיים שלנו ולעשות אותנו שוויוניים כמו במרכז הארץ". 

להב אמר כי החשיבות שמועצת יש"ע תהיה חזקה - היא על מנת לבצע שינוי. "חשוב שהגוף הזה יהיה חזק כדי לחולל שינוי. אנחנו רואים שהשינוי הזה לא קורה בשנים הארונות ולכן אני מתמודד על התפקיד".

האם אתה חושב שיש לך סיכויים טובים להיבחר?

"אני לא מודד סיכויים מול הרצון להיבחר. אי אפשר ללכת לבחירות רק אם אתה בוודאות יודע שתנצח. אני מכיר את זה מקרוב, הפסדתי כמה מערכות בחירות. אני הולך עם האמת שלי. האמת שלי לחבר את האנשים. אנחנו הקבוצה היחידה שמפעילה חילונים, דתיים וחרדים. אנחנו עם אחד".

כאמור, להב מתמודד על ראשות מועצת יש"ע מול דוד אלחיאני, ראש מועצת בקעת הירדן על ראשות מועצת יש"ע. הבחירות מתקיימות היום במשרדי המועצה בירושלים, וראשי המועצות המכהנים יוכלו לבוא ולהצביע למועמד המועדף עליהם. הבחירות יתקיימו בהשגחת ועדת קלפי, בין השעות 10:00 בבוקר ל-16:00 אחרי הצהריים, ולאחר מכן ייספרו הקולות ויוכרז הזוכה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן