יו"ר מטה בנימין: נעמיק את השותפות עם קק"ל

בסיור שנערך השבוע בחבל בנימין, סכמו יו"ר מועצת בנימין, ישראל גנץ ויו"ר הקרן הקיימת לישראל, דני עטר, על הרחבת שיתופי הפעולה בין הגופים בנושאי החינוך, התשתיות והתיירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/19 11:11 יט באלול התשעט

יו"ר מטה בנימין: נעמיק את השותפות עם קק"ל
צילום: דוברות קק"ל

 

בתחילת השבוע נערכה פגישה בין אנשי המועצה האזורית מטה בנימין בראשות ישראל גנץ לבין יו''ר קק''ל, דני עטר, וצוותו המקצועי. 
הפגישה נערכה במסגרת ביקור אנשי קק"ל בחבל בנימין, אותו פתחו המשתתפים בסיור בשילה הקדומה ולאחר מכן בסיור טרקטרונים בגוש שילה - עלי. 
במהלך הביקור הודגש חשיבות השותפות של קק''ל בפרויקטים הרבים הנערכים בימים אלו בחבל בנימין, ביניהם פיתוח קריות חינוך, אולמות ספורט, מט''שים ומאגרי קולחין, שמירה על ארכיאולוגיה ועתיקות ביהודה ושומרון וכמובן דרכי נוף וייעור בפנינות הטבע שמקיפות את יישובי בנימין. 

כמו כן, סוכם על הרחב פעילות חטיבת החינוך של קק''ל בפעילויות הבלתי פורמליות הרבות שמקיימת המועצה לתושביה, בקידום דרך נופית מגני מודיעין לכיוון כביש 443 דרך יער בן שמן, הרחבת פעילות הימנותא במרחב בנימין והמשך עבודה של הצוותים המקצועיים של המועצה וקק''ל. 

יו''ר קק''ל דני עטר החמיא למועצה על הפיתוח הרב בחבל בנימין, על העבודה המקצועית והשותפות וסיכם את הביקור: "משמרים את ההיסטוריה למען הדורות הבאים. שילה הקדומה הינו אחד המקומות ההיסטוריים המרתקים במסורת היהודית שבו עמד משכן שילה שנחרב באמצע המאה ה-11 לפנה"ס. 
במקום ההיסטורי הזה קיימים ממצאים ארכאולוגיים חשובים למורשת שלנו שחשוב לשמר, לטפח ולחשוף למבקרים ולמוסדות חינוך כדי שהאוצרות האלה ימשיכו להתקיים ולספר את הסיפור שלנו."

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הודה לעטר ואנשי קק"ל על ההירתמות למען מטה בנימין וסיכם את המפגש החשוב: "הגעתם של אנשי קק"ל לחבל בנימין מדגישה ומעצימה את החשיבות באזור ואת ההבנה שהמקום הינו חלק אסטרטגי במדינת ישראל. 
אנו כמועצה הגדולה בישראל מעודדים לחינוך, מצוינות והישגים רבים וגאים שקק"ל רואים בנו שותפה מלאה למשימה.
אני מודה לדני עטר וצוותו המקצועי על הגעתם, בדרך אל שותפות אמיתית ומלאה לטובת מטה בנימין". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן