ראש הממשלה: נקים שכונה חדשה בדולב

בעקבות הפיגוע במעין סמוך לישוב דולב, בו נרצחה רינה שנרב, אומר היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "נמשיך לחזק ולפתח את ההתיישבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/19 10:45 כה באב התשעט

ראש הממשלה: נקים שכונה חדשה בדולב
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרד רה"מ להביא לאישור בוועדת התכנון הקרובה הקמה של שכונה חדשה בדולב, בה יוקמו כ-300 יחידות דיור חדשות. 
ראש הממשלה נתניהו: "נעמיק שורש ונכה באויבינו. נמשיך לחזק ולפתח את ההתיישבות".

כזכור, ביום שישי האחרון, נרצחה במעין סמוך לישוב דולב, רינה שנרב ז"ל. אחיה ואביה נפצעו קשה מהתפוצצות מטען צד. 

במפלגת ימינה מגיבים: ״ראש הממשלה ושר הביטחון לא צריך לחכות לכינוס ועדות התכנון אלא יכול לכנס אותם מיידית. לאור הודעת הנשיא טראמפ על פרסומה הקרב של תכנית המאה, אנו מקווים שלוחות הזמנים לבניית 300 יח״ד בדולב יהיו קצרים יותר מלוחות הזמנים לבניית 300 יח״ד בבית אל. רק ימינה גדולה וחזקה תוודא שההנחיה של נתניהו  תבוצע ולא תשאר בגדר ספין בחירות זול על גב ציבור המתיישבים.״

בתגובה להחלטת ראש הממשלה אומר ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי: "אישור בניה בעקבות הרצח ותפיסת המחבלים אלו פעולות חשובות ומבורכות אך אין בהם כדי לעצור את הרצח הבא. ממשלת ימין צריכה לבנות ביהודה ושומרון ולהחיל ריבונות, לא רק אחרי רצח אלא כי זו האמת. וכדי להרתיע את המחבלים הבאים יש לקדם החלטה מידית לגירוש משפחות המחבלים כי רק הרתעה אמתית תוכל לעצור את רצף הפיגועים. אני קורא לראש הממשלה, את אותה הנחישות מול ראש הנחש באירן לגלות גם מול גרורותיה בעזה בחברון וברמאללה"

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן מסר: "אנו מברכים את ראש הממשלה על הצעד המתבקש של הרחבת ההתיישבות בדולב. המכה האמתית לטרור זו התיישבות וריבונות. צר לנו שיהודים צריכים להירצח כדי שנוכל לבנות ולהרחיב את הישובים. הבנה חשובה היא שמה שימנע את הפיגוע הבא זה ריבונות והתיישבות. בנייה וצמיחה לצד ענישה קשה הם המפתח להשבת ההרתעה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן