נבחרת השומרון השתתפה באולימפיאדת הילדים ברוסיה

בפעם הרביעית- נבחרת השומרון הצליחה להעפיל לאולימפיאדת הילדים שהתארחה השנה ברוסיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/19 13:54 טו בתמוז התשעט

נבחרת השומרון השתתפה באולימפיאדת הילדים ברוסיה
הנבחרת ברוסיה, צילום: מועצה אזורית שומרון

נבחרת הנוער השומרון – אליצור שומרון, ייצגה את ישראל באולימפיאדת הילדים שהתקיימה השנה ברוסיה. נבחרת הנוער, התמודדה מול 97 ערים ממדינות בכל העולם בהן: תאילנד, סין, צכיה, טאייוואן, רומניה, יוון, הונגריה, אוסטריה ועוד.  

מדובר באוליפיאדה המרכזית בעולם בה מתחרים בני נוער וילדים בענפים שונים השומרון כאמור ייצג את ישראל בתחום הכדורסל, 8 בני נוער מ 5 ישובים שונים בשומרון יצאו בכדי לייצג את השומרון ואת ישראל ובדרך לשבור את החרם.
 
יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון:  שמנו לנו למטרה להפוך את השומרון לבירת הכדורסל, הצלחנו להביא את מכבי תל אביב לאמץ את שחקני הכדורסל הצעירים של השומרון, וכעת זו הפעם הרביעית שמועצה אזורית שומרון מצליחה להעפיל לאולימפיאדת הילדים ולשלוח נבחרת ראויה".

ראש המשלחת מאיר ברכיה מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס שומרון: "זו גאווה לשומרון שאנחנו משתתפים בתחרויות בינלאומיות ומגיעים להישגים".

אלעד בראון מברוכין (עולה לכתה ט') מספר על החוויה: "זו פעם ראשונה שאני טס לחוץ לישראל ואני שמח שהסיבה היא כדורסל וספורט, בזכות אליצור שומרון אנחנו זוכים לייצג את השומרון בתחרויות בינלאומיות. להתחרות עם קבוצות מחו"ל ובסוף להניף את דגל ישראל ודגל השומרון. זה מאוד מרגש אותנו ואת כל החברים שלי. במיוחד כשניצחנו הרגשנו שאנחנו שמים את השומרון על המפה. זו חוויה שאנחנו לא נשכח לעולם".