איך תראה הקמת המדינה הפלסטינית?

צפו: קמפיין ״מדינת טרור - מעבר לפינה״ יוצא לדרך עם סרטון דמיוני המציג הצבעה בכנסת על הקמת מדינה פלסטינית, בו גם נתניהו מצביע בעד. תנועת רגבים, העומדת מאחורי הסרטון מאשימה את הממשלה כי היא אינה עושה דיה נוכח השתלטות הרשות הפלסטינית על יו"ש

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 24/06/19 17:32 כא בסיון התשעט

איך תראה הקמת המדינה הפלסטינית?
איך תראה הקמת מדינה פלסטינית?, צילום: מתוך הסרטון

"אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה פלסטינית": קמפיין "מדינת טרור - מעבר לפינה" יוצא היום (ב') לדרך באופן רשמי בסרטון תקיף, המפנה אצבע מאשימה לממשלת ישראל, בעקבות הטיפול של מדינת ישראל באכיפה כנגד הבניה הבלתי חוקית הערבית בשטחי C.

בסרטון של תנועת רגבים, מוצגים פלסטינים אל מול משדר הרדיו, כמו בסרטון המפורסם של ההצבעה בעצרת האו"ם על הקמת מדינת ישראל. בסרטון של תנועת רגבים, ההצבעה מתבצעת במליאת הכנסת, כאשר גם אריה דרעי וגם בנימין נתניהו מצביעים בעד הקמת המדינה הפלסטינית. הסרטון בא להפנות אצבע מאשימה כלפי הכנסת והממשלה על הפקרת האכיפה, לטענתם מול השתלטות הרשות הפלסטינית על יהודה ושומרון.

מאיר דויטש, מנכ"ל רגבים: "דווקא עכשיו, לקראת הבחירות המתקרבות, אנחנו דורשים מממשלת הימין, לא להסתפק רק בטייטל "ימין" אלא להוכיח זאת גם בעשיה בשטח. יש לאשר תכנית ממשלתית ישימה למניעת המשך הקמת המדינה הפלסטינאית בשטחי c וקביעת לוחות זמנים לתוכנית, ואכיפה מסיבית כנגד הבניה הפלסטינית החדשה הבלתי חוקית".

הקמפיין מצטרף לקריאה של ראשי המועצות ביהודה ושומרון שקראו לנתניהו לעצור את ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C.