ביקורת על הממשלה - מתוך הליכוד

ח"כ מיכל שיר ביקרה במאחז הבלתי חוקי, חאן אל אחמר, אותו מאחז שהממשלה עצמה ביקשה לדחות את פינויו ואמרה: "הגיע הזמן להיות בעלי הבית בישראל, וצריך להתחיל עם פינוי חאן אל-אחמר״

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 20/06/19 18:47 יז בסיון התשעט

ביקורת על הממשלה - מתוך הליכוד
ח"כ מיכל שיר וישראל גנץ, צילום: הותר לשימוש

השבוע, המדינה ביקשה שוב לדחות את יישום פסק הדין בעניין פינוי המאחז הבלתי חוקי, חאן אל אחמר. ח"כ מיכל שיר מהליכוד ביקרה היום (ה') במאחז ואמרה כי כל יום שהמאחז הבלתי חוקי נשאר עומד, הוא הישג עצום לאויבי ישראל. "זאת פגיעה בעשרות אלפי היהודים שגורשו מבתיהם לאורך השנים האחרונות".

במענה לעתירה של תנועת רגבים לבג"ץ, ביקשה השבוע המדינה לדחות בשישה חודשים לפחות את יישום פסק הדין. העתירה הנוכחית, כמו קודמותיה, מופנית כלפי ראש הממשלה, שר הביטחון ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו.

דווקא חברת הכנסת מהליכוד הביעה תמיהה בעיקוב ביצוע פינוי המאחז. "הגעתי היום למאחז הבלתי חוקי חאן אל-אחמר, אשר נמצא על הכביש בדרך לים המלח, והייתי עדה פעם נוספת להמשך ההשתלטות המאורגנת והשיטתית של הרשות הפלסטינית על אדמות מדינת ישראל, והכל בסיוע כסף זר", אמרה היום ח"כ מיכל שיר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו

איך הוא יקבל את הביקורת? | ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהוצילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

"כל יום שהמאחז הבלתי חוקי הזה נשאר עומד, הוא הישג עצום לאויבינו ופגיעה בעשרות אלפי היהודים שגורשו מבתיהם לאורך השנים האחרונות בכל מיני החלטות ומהלכים הזויים, שרק דירבנו את אויבינו וחיזקו את המוטיבציה והתקווה שלהם להמשך הכיבוש הפלסטיני העוין של אדמות מדינת ישראל. עלינו לעקור את התקווה הזאת מן השורש. הגיע הזמן להחיל את הריבונות, הגיע הזמן להיות בעלי הבית כאן, וצריך להתחיל עם חאן אל-אחמר". סיכמה חברת הכנסת מהליכוד.