ראשי מועצת יש"ע לנתניהו: בטל את פיטוריו של עוזר שר הביטחון להתיישבות

ראשי מועצת יש"ע והמועצות ביהודה ושומרון פנו לראש הממשלה בדרישה לחזור בו מפיטוריו של עוזר שר הביטחון להתיישבות, קובי אלירז: "קובי דואג במאור פנים ובמקצועיות אין-קץ להתיישבות הישראלית ולתושביה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/19 21:46 כט באייר התשעט

ראשי מועצת יש"ע לנתניהו: בטל את פיטוריו של עוזר שר הביטחון להתיישבות
קובי אלירז, צילום: צילום מסך, יוטיוב

במכתב שהוציאה הערב (ב') מועצת יש"ע, עליו חתומים כל ראשי הרשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, לראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו שקורא לו לשקול שנית את החלטתו לפטר את עוזר שר הביטחון לענייני התיישבות, קובי אלירז.

במכתבם, כותבים ראשי המועצות כי: "קובי דואג במאור פנים ובמקצועיות אין-קץ להתיישבות הישראלית ולתושביה. לפניו עומדות זכויות רבות בקידום בנייה, תשתיות, מרכיבי ביטחון ועוד. במהלך תפקידו", כותבים ראשי המועצות, "קובי ייצג את ראש הממשלה ושר הביטחון מול ההתיישבות באותה נאמנות שבה הוא ייצג את עמדת ההתיישבות מול בכירי משרד הביטחון".

עוד כותבים ראשי המועצות, כי פיטוריו המיידים של אלירז יגרמו "לפגיעה מהותית בטיפול בבג"צים חשובים, בהמשך קידום הסדרת השכונות והישובים וההתיישבות בכלל". וחותמים: "אנו, ראשי המועצות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, מבקשים שתשקול מחדש את החלטתך זו ותשאיר את קובי בתפקידו, למען ההתיישבות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן