שר האוצר בצלאל סמוטריץ בסיור בגוש עציון: נביא לשגשוגו של הגוש

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ קיים סיור באפרת ובגוש עציון וביקר בישיבת הר עציון, בית הראשונים בכפר עציון ובמועצה האיזורית גוש עציון

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/24 11:16 ב בניסן התשפד

שר האוצר בצלאל סמוטריץ בסיור בגוש עציון: נביא לשגשוגו של הגוש
בצלאל סמוטריץ יחד עם ירון רוזנטל, צילום: דוברות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ קיים אתמול (ג) יום סיור באפרת וגוש עציון. היום התחיל בישיבת עבודה באפרת והשתתפות באירוע לזכרה של לוסי די יחד עם ראש מועצת אפרת דובי שפלר וירון רוזנטל ראש מועצת גוש עציון.

בפגישת העבודה עם ראש מועצת גוש עציון רוזנטל עלו מספר נושאים ביניהם הגברת הפיקוח על הבנייה הבלתי חוקית בשמורה ההסכמית, הגדלת ההיצע בבנייה והעסקי כמו גם הצמחת התיירות בגוש עציון והפיכתה ליעד לאומי בפרוזדור ירושלים.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "יום של פגישות חשובות בגוש עציון. סיפורו של גוש עציון כמו סיפורה של מדינת ישראל. מורשתה ומורשת הקרב של הגוש היא המורשת המפוארת של מדינת ישראל. העתיד של גוש עציון כמו עתידה של מדינת ישראל כולה היא של צמיחה ושגשוג של בנייה והתפתחות.

יחד נפתח, נבנה ונמשיך להביא לשגשוגה של גוש עציון. אני מבקש לברך את ראש המועצה הנכנס ירון רוזנטל, הצלחתך חשובה לגוש עציון, חשובה להתיישבות וחשובה למדינת ישראל כולה."

ישיבת עבודה בגוש עציון

ישיבת עבודה בגוש עציון צילום: דוברות

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל⁩: "גוש עציון רחוקה 7 ק"מ מירושלים. אנחנו צריכים לחשוב כמו שחושבים אלו שמפתחים בניה, עסקים ותיירות 7 ק"מ מתל אביב. הגוש חייב להפוך חלק אינטגרלי ממדינת ישראל; בהייטק, בתיירות, בהקמת בתי מלון במקום. אסטרטגיה, היא להפוך את גוש עציון כחלק מההוויה הישראלית בכל המובנים". רוזנטל הוסיף כי "יש לנו מאבק על השטחים הפתוחים, מאבק חשוב ואקוטי על מדבר יהודה".