אחדות בקרית ארבע -חברון: קואלציה של כל חברי המועצה

היסטוריה בעיר האבות קרית ארבע חברון: קואליציה המרכיבה את כל חברי המועצה; ראש המועצה הנכנס ישראל ברמסון: "קואליציה מקיר לקיר. כל חברי המועצה יהיו שותפים לשיגשוגה ופריחתה של קרית ארבע-חברון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/24 10:50 יא באדר ב'

אחדות בקרית ארבע -חברון: קואלציה של כל חברי המועצה
מרימים כוסית, צילום: יחצ

חברי המועצה המקומית קרית ארבע חברון התכנסו אמש לישיבת המועצה הראשונה בניהולו של ראש המועצה הנכנס ישראל ברמסון.

את הישיבה כיבדו המרא דאתרא הרב אברהם יצחק שוורץ רב המועצה, הגאון הרב שלמה בן חמו תושב הקריה ורבה של העיר קרית גת וכן ראש ישיבת שבי חברון הרב חננאל אתרוג שליט"א.

במהלך הישיבה הודיע ראש המועצה ברמסון כי לראשונה בהיסטוריה של קרית ארבע חברון כל חברי המועצה ישמשו כקואליציה. אליעזר רודריג נבחר לסגן ראש המועצה ולממלא מקומו, מיכאל דוכן ויוסי בן דור נבחרו לסגנים נוספים. מלאכי לוינגר, בועז העצני, סטס גרשיקוב, הרב גיל שוקר ונתנאל נקש ירכיבו את יתר חברי המועצה.

ישראל ברמסון הודה לכל הנבחרים ואמר כי האחדות הזו היא זכות גדולה לעיר האבות קרית ארבע חברון "מכאן, מקרית ארבע חברון שורש העם היהודי יצאה הערב בשורה לכל עם ישראל, כשרוצים אחדות וכשמאמינים באחדות אפשר ליצור אחדות. כולם ללא יוצא מן הכלל הניחו את המחלוקות בצד והבינו שכדי לקדם את המועצה יש צורך בעשייה משותפת שתביא לשיגשוגה של קרית ארבע חברון, אני מתפלל ומקווה שבעזרת השם קרית ארבע חברון תצא הערב לדרך חדשה, דרך של שלום ואחדות, דרך של עשייה, ודרך של שיגשוג ופריחה"

בסיום דבריו הודה ראש המועצה הנכנס לראש המועצה היוצא אליהו ליבמן ולרעייתו אבישג על העשייה הרבה למענה של קרית ארבע חברון וסיים בתפילה להשבתם של כלל החטופים וביניהם אליקים ליבמן בנם של אליהו ואבישג והזכיר גם את נופלי קרית ארבע חברון ממלחמת חרבות ברזל שנפלו למען עם ישראל. "כולנו תפילה שנהיה ראויים להם" ציין.