סוף למחדל ביו"ש? ההחלטה שתשפיע על הנסיעה בכבישים

בעקבות צו חדש שנחתם חברות הסלולר יחוייבו להגביר את הקליטה הסלולרית בכבישים ביו"ש, זאת באמצעות זירוז של הקמת אתרים סלולריים חדשים, ופריסת תשתיות נייחות | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/23 09:08 ח בכסלו התשפד

סוף למחדל ביו"ש? ההחלטה שתשפיע על הנסיעה בכבישים
כביש 60, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההחלטה שתשפר את החיים ביו"ש: מפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, חתם אמש על צווי עיצומים שיאפשרו לראשונה הטלת עיצומים כספיים על חברות התקשורת, אם יפרו את מחויבויותיהן ברחבי יהודה ושומרון, בדומה לשאר הארץ. הצווים ייכנסו לתוקף במרץ 2024.

הצווים יחייבו בין היתר את חברות הסלולר להעניק לצרכנים קליטה וכיסוי ב-95% מכבישי יהודה ושומרון בדומה למחויבותן בשאר הארץ. בחודשים האחרונים ישנה פעילות ענפה של חברות הסלולר להגברת הפרישה הסלולרית ברחבי יהודה ושומרון ועדיין נדרשת הגברת הקצב. בנוסף, מתבצעת פרישה אינטנסיבית של סיבים אופטיים ביו"ש.

"כיסוי וקליטה סלולריים מסייעים בהגברת הביטחון"

"שיפור הכיסוי והקליטה הסלולרית לצד אינטרנט מהיר בכל רחבי הארץ הם מהיעדים המרכזיים בתכנית העבודה של משרד התקשורת והמינהל האזרחי" נמסר. "כיסוי וקליטה סלולריים מסייעים בהגברת הביטחון האישי, תוך שמירה על ביטחון האזרחים והם נמצאים בראש סדרי העדיפויות".

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, אמר כי: "בשעה ששונאי ישראל מכריזים על השמדת מדינת ישראל אנחנו מעמיקים את אחיזתנו בארץ נחלת אבותינו", לדבריו: "נפעל בכל הכח בעז"ה להשגת כיסוי וקליטה מיטביים במרחב כולו מוקדם ככל האפשר".