לפני שנפגש עם ראשי רשויות העוטף: ראש הממשלה יפגש עם ראשי המועצות ביו"ש

נתניהו ייפגש עם ראשי הרשויות ביו"ש ויקיים דיון בקבינט על המצב הביטחוני באזור | הכתב תושב הדרום תקף: "ראש הממשלה נתניהו לא מצא זמן להיפגש עם ראשי הרשויות בעוטף" - במשרד ראש הממשלה קבעו פגישה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/23 11:29 כד בחשון התשפד

לפני שנפגש עם ראשי רשויות העוטף: ראש הממשלה יפגש עם ראשי המועצות ביו"ש
ראש הממשלה נתניהו , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה נתניהו צפוי להיפגש הערב (ד') עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון. זאת בהמשך לפרסום כי יתקיים הערב דיון של קבינט המלחמה המצומצם בפיקוד מרכז, בנושא המצב ביהודה ושומרון. הכתב אלמוג בוקר תקף את ראש הממשלה על כך, בטענה שחודש מאז הטבח - עדיין לא נפגש עם ראשי הרשויות של העוטף.

קיבוץ בארי אחרי הזוועות

קיבוץ בארי אחרי הזוועות, צילום: Edi Israel/Flash90

משרד ראש הממשלה: "טרם הפרסום, ביקש נתניהו לזמן פגישה עם כל ראשי הרשויות בעוטף"

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו כבר נפגש עם חלק מראשי רשויות העוטף ושוחח עם כל ראשי הרשויות בטלפון עם פרוץ המלחמה. בשליחותו של ראש הממשלה, מנהלת תקומה ומנכ"ל משרד רה"מ עומדים בקשר רציף עם ראשי הרשויות בעוטף. רה"מ נתניהו קיים פגישה במנהלת תקומה בנושא זה".

לפי משרד ראש הממשלה, אתמול, טרם הפרסום, ביקש נתניהו לזמן פגישה עם כל ראשי הרשויות בעוטף ביום שישי הקרוב. "הפגישה עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון מתקיימת היום כחלק מביקור של קבינט המלחמה בפיקוד המרכז, לנוכח ההתרעות של גורמי הביטחון להסלמה ביטחונית חמורה ביהודה ושומרון".

יהודה ושומרון. אילוסטרציה

יהודה ושומרון. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

"ראש הממשלה, תקן את העוול הזה. עוד היום"

"אחרי שבמשך חודש שלם, ראש הממשלה נתניהו לא מצא זמן להיפגש עם ראשי הרשויות בעוטף, (חודש שלם!) הערב הוא הזמין לפגישה בפיקוד מרכז את ראשי הרשויות ביהודה ושומרון! פנים אל פנים", תקף היום אלמוג בוקר בטוויטר. לדבריו: "חשוב, אפשר וצריך לפגוש גם את ראשי היישובים ביהודה ושומרון, אבל קודם כל ולפני הכל ראשי הרשויות בעוטף. גם הם יסכימו. ראש הממשלה, תקן את העוול הזה. עוד היום".