גם בשומרון מתגייסים למען הלוחמים

עשרות ישובים בשומרון התגייסו למבצע להעברת ציוד ללוחמים בדרום, מאות ארגזים של ציוד ומזון נשלחו באוטובוסים בדרכם אל הלוחמים. יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "השומרון תמיד כאן למען עם ישראל - יחד ננצח!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/23 11:03 כה בתשרי התשפד

גם בשומרון מתגייסים למען הלוחמים
מתגייסים בשומרון, צילום: רועי חדי

במבצע מיוחד של החברה לפיתוח השומרון יחד עם המועצה האזורית שומרון, כחלק מהמאמץ המלחמתי המתמשך, במועצה האזורית שומרון התגייסו עשרות ישובים של המועצה לאיסוף תרומות של ציוד ומצרכים בסיסיים, וכך נאספו מאות ארגזים של ציוד לטובת החיילים הלוחמים בדרום.

בין הפריטים שנאספו: מים, מזון, מוצרי היגיינה שונים, מגבות, סבון ומברשות שיניים, בגדי הלבשה תחתונה, וערכות קפה וממתקים.

החברה לפיתוח השומרון, בשל היותה חברת האוטובוסים הגדולה בארץ לממוגני ירי, התגייסה להסיע את הלוחמים לדרום ליישובי העוטף ולאוגדת עזה. כשהם נוכחו לדעת שקיים צורך בסיוע נוסף וחיזוק לחיילים יחד עם המועצה הם גייסו את התושבים שנענו בהמוניהם, עד שנאלצו לעצור את האיסוף כדי לפנות עוד מקום לציוד שנערם ויצא היום לדרום.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "השומרון תמיד כאן למען עם ישראל יחד ננצח את הרוע והרשע ונגיע לניצחון. התושבים שלנו התגייסו בלב רחב. ממשיכים עם אלפי מתנדבים בכל היישובים שמסייעים גם למשפחות המגוייסים וגם לחיילים בכל הארץ. כולנו עם אחד".

אליסף פרשן יו"ר החל"פ:
"החברה לפיתוח שומרון עסוקה בציונות תמיד וגם כעת בשעת חירום. הזכות שלנו לסייע ללוחמינו שנמצאים בקו האש ואנו נמשיך ונעמוד לצידם בכל מה שנוכל לסייע, בהעברת חבילות ופינוקים, ובמבצעי חילוץ תחת אש בכלים ממוגנים שעוד מוקדם לספר כעת".

רובי טלמן מנכ"ל החל"פ : "בזכות צי האוטובוסים ממוגני הירי שלנו ברגע האמת אנו זוכים לעמוד בחזית העשייה ההתנדבותית והושטת סיוע במאמץ המלחמתי. לראות את המלאכים שלנו נוהגים בתחושת שליחות ממלא אותנו בתחושת גאווה וידיעה שרק ככה ננצח".

בתוך כך אלפי מתנדבים ברחבי השומרון, הרבה מהם בני נוער התגייסו להעברת ציוד למוצבים בשומרון, סיוע למשפחות המגוייסים כולל שירותי בייביסיטר של הנוער, סיוע בפירוק סוכות ותחזוקת בית למשפחות בהן אב המשפחה גוייס ללחימה.