לזכר הלוחם דוד יהודה: פינה חמה לחיילים נחנכה ביישוב אדם בבנימין

תושבים רבים מהיישוב אדם בבנימין השתתפו בחנוכת הפינה החמה על שם לוחם יחידת אגוז שנפל במבצע בג'נין. זו הפינה ה-37 שמקימה עמותת "ישר לחייל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 21:19 יז בתשרי התשפד

לזכר הלוחם דוד יהודה:  פינה חמה לחיילים נחנכה ביישוב אדם בבנימין
צילום: עמותת ישר לחייל

אחר הצהרים השתתפו נציגי ציבור, ח"כ אביחי בוארון, מח"ט בנימין, בכירי המועצה ותושבים בחנוכת הפינה החמה לחיילים ביישוב אדם בבנימין. הפינה הוקדשה לזכרו של לוחם יחידה אגוז דוד יהודה שנפל במבצע בג'נין לפני כשלושה חודשים. משפחתו של הלוחם השתתפה במעמד המרגש.

הפינה החמה ביישוב אדם מצטרפת לפינות חמות רבות שפועלות ביישובי בנימין, יהודה ושומרון, ומספקות לחיילים מקום נעים למנוחה, להתרעננות ולאוכל ביתי תרומת התושבים. זו הפינה ה-37 שמקימה ומתחזקת עמותת "ישר לחייל", והפינה העשירית בבנימין שמוקמת בשיתוף פעולה עם מועצת בנימין ומתנדבים ביישובים. העמותה מתקצבת, בונה ומתחזקת את הפינות בתקציב חודשי. המתנדבים ביישובים דואגים לאחזקת המקום, לתפעולו ולגיוס משאבים נוספים.

רס"ל דוד יהודה יצחק ז"ל |

רס"ל דוד יהודה יצחק ז"ל | , צילום: באדיבות המשפחה, Nasser Ishtayeh/Flash90

"מפעל הפינות החמות ביישובים מחמם את לב החיילים ולב התושבים כאחד"

נציג העמותה ליאון בלנקרוט: "זכות גדולה לדאוג לחיילי צה"ל. הם מגינים עלינו ועל המדינה ולנו יש אפשרות להחזיר להם אהבה ודאגה. התגובות של החיילים ובעיקר של הורים לחיילים מחממות לנו את הלב". ראש מועצת בנימין ישראל גנץ מסר: "ההתיישבות וצה"ל חד הם. מפעל הפינות החמות ביישובים מחמם את לב החיילים ולב התושבים כאחד. תודה גדולה לעמותה היקרה על התרומה המשמעותית וכמובן לתושבי אדם המתנדבים שאחראים על הפעלת המקום".

יו"ר היישוב אדם יוסי בוקריס אמר בטקס, "זו זכות להנציח כאן ביישוב שלנו את לוחם צה"ל שגדל לא הרחק מכאן בבית אל. כיישוב זו הדרך שלנו להמשיך ולעטוף את החיילים שעוברים כאן. תודה לתושבים שנרתמים וירתמו להחזקת המקום".