בשורה לתושבי בנימין: מחסום רנתיס יורחב תוך 4 חודשים

צוותי משרד הביטחון עדכנו כי עד לסוף חודש נובמבר יפתח הנתיב הנוסף ושני נתיבים יפעלו במחסום רנתיס | ישראל גנץ: "הרחבות הכבישים נמצאים בעבודה בכל האזורים ובנימין לקראת זינוק משמעותי בתחום התשתיות"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 26/07/23 10:52 ח באב התשפג

בשורה לתושבי בנימין: מחסום רנתיס יורחב תוך 4 חודשים
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור, משרד הביטחון

מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר הגיע יחד עם הצוות הבכיר במשרד הביטחון הבוקר (ד') לסיור עבודה עם ראש המועצה, ישראל גנץ במספר פרויקטים להמשך פיתוח כבישי בנימין. במחסום רנתיס עקב הצוות אחר התקדמות העבודות להוספת נתיב והרחבת המחסום כדי להקל על הנוסעים מהיישובים לכיוון כביש 444. צוותי משרד הביטחון עדכנו כי עד לסוף חודש נובמבר יפתח הנתיב הנוסף ו-2 נתיבים יפעלו במחסום. 

"הרחבות הכבישים נמצאים בעבודה בכל האזורים ובנימין לקראת זינוק משמעותי בתחום התשתיות"

בחניון הפועלים במעבר חשמונאים נעשות עבודות נרחבות על ידי משרד הביטחון כדי לפתור את הפקק הגדול המשתרך מדי יום בשל מעבר הפועלים.  לבקשת ראש המועצה ישראל גנץ נכנס משרד הביטחון לעבודת הרחבה משמעותית לפני מספר חודשים כדי לנקז את תנועת הפועלים מהכביש הראשי אל החניון שיורחב לשטח הגדול פי עשרה משטחו כיום. בעבודות ההרחבה בכביש חיזמא והכניסה לפסגת זאב מנכ"ל המשרד הבטיח לסייע בזירוז הזזת גדר ההפרדה כדי לאפשר את המשך הרחבת הכביש. 

מחסום רנתיס

מחסום רנתיס צילום: Jonathan Shaul/Flash90

ראש המועצה ישראל גנץ אמר בסיור: "בשם כל התושבים אני מודה למנכ"ל משרד הביטחון ולצוות שלו על הסיוע. תודה רבה גם לשר הביטחון יואב גלנט שקשוב לצרכים הדחופים שלנו כאן ובעיקר בתחום פיתוח הכבישים והתשתיות. אנחנו בדרך הנכונה לצאת מהפקקים. הרחבות הכבישים נמצאים בעבודה בכל האזורים ובנימין לקראת זינוק משמעותי בתחום התשתיות. בעוד זמן לא רב מערך הכבישים ברחבי המועצה יראה אחרת לגמרי".