חודש לפיגוע בעלי: כוחות הביטחון הרסו את החווה שהוקמה לזכר הראל מסעוד הי"ד

עשרות שוטרים ופקחי מנהל אזרחי הגיעו בשעת בוקר מוקדמת לחווה חקלאית הסמוכה לישוב מכמש - נקודה אליה תכנן לעלות הראל מסעוד הי"ד והוקמה לאחר הירצחו. את המקום מאכלסים משפחה וגרעין בחורים, חבריו של הנרצח | הוריו של הראל: "הלב שותת דם למראה התמונות הללו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/07/23 09:08 כט בתמוז התשפג

חודש לפיגוע בעלי: כוחות הביטחון הרסו את החווה שהוקמה לזכר הראל מסעוד הי"ד
הראל מסעוד הי"ד | , צילום: ללא

כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי מלווים בכלי הרס פשטו בשעת בוקר מוקדמת (ג') על חווה חקלאית הסמוכה לישוב מכמש שבבנימין, נקודה אליה תכנן לעלות הראל מסעוד הי"ד והוקמה לאחר הירצחו.

"הצוואה של מסעוד היתה שניאחז כאן"

בחווה מתגוררים משפחה וגרעין של נערים מחבריו של מסעוד, שמגדלים במקום עדר צאן שחולש על אדמות האזור, כחלק מהמאבק מול הרשות הפלשתינית. "מבחינתנו הצוואה של מסעוד היתה שניאחז כאן בנקודה בכל מחיר", אמר אחד החברים. ההרס מתרחש חודש לאחר הפיגוע הקשה בתחנת הדלק עלי, בו נרצחו הראל מסעוד, נחמן מורדוף, עופר פיירמן ואלישע אנטמן הי"ד.

החווה שהוקמה לאחר הירצחו של הראל מסעוד הי"ד נהרסה

החווה שהוקמה לאחר הירצחו של הראל מסעוד הי"ד נהרסה

"הראל יושב עכשיו ובוכה למראה התמונות המזעזעות האלה"

גיל ויעל, הוריו של הראל מסעוד הי"ד הגיבו בזעזוע להרס: "קמנו לבוקר קשה מאוד. הלב שותת דם למראה התמונות הללו של הרס וחורבן. הצוואה החיה של בנינו נהרסת ומוחרבת עד היסוד ברגעים אלו. מחרתיים אנו עולים לקבר לרגל ה30 לרצח, וההרס הבוקר מעצים ומכפיל את תחושת הכאב. הראל שכל כך אהב את הארץ ומסר את נפשו עליה, בטח יושב עכשיו ובוכה למראה התמונות המזעזעות האלה".

בני הזוג מסעוד הוסיפו ותקפו: "תושבי יהודה ושומרון כבר חודשים ארוכים איבדו את הביטחון האישי ונאלצים בעיניים דומעות לקבור את יקיריהם בזה אחר זה, ג'נין עמוסה עדיין בנשק ודוהרת להיות עזה 2 - אבל למערכת הביטחון והממשלה חשוב דווקא להפנות את כוחותיה אל מול בנייה בהתיישבות. המצב הזה עצוב והרבה יותר מזה - מסוכן".

חודש אחרי הפיגוע בעלי, הרס נוסף |

חודש אחרי הפיגוע בעלי הרס נוסף בבנימין