רחוב ראשון ביו"ש לזכר הרב עובדיה: "הנצחתו היא נדרשת"

בבית אל יציינו היום שני אירועים משמעותיים - טקס חנוכת רחוב ראשון ביו"ש על שם הרב עובדיה יוסף והנחת אבן פינה למקווה לזכרם של ידידיה ואלישיב יונגרייס | ראש המועצה: "הרב עובדיה היה רב ומנהיג ענק, אחד לדורות. הנצחתו בבית אל היא נדרשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 13:37 ל בסיון התשפג

רחוב ראשון ביו"ש לזכר הרב עובדיה: "הנצחתו היא נדרשת"
בית אל, חונכים רחוב חדש, צילום: Sraya Diamant/Flash90

בבית אל החליטו להנציח את הרב עובדיה יוסף: הערב (ב'), יתקיים במועצה המקומית בית אל טקס קריאת רחוב על שמו של הרב הראשי לשעבר ומנהיגה הרוחני של מפלגת ש"ס מראשיתה, הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ"ל. האירוע יתקיים במעמד בנו, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שר הדתות חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, רב היישוב הרב אריאל בראלי, ראש מועצת בית אל שי אלון וכן רבנים ואישי ציבור נוספים. 

ההזמנה לטקס קביעת שם הרחוב

ההזמנה לטקס קביעת שם הרחוב צילום: ההזמנה

ראש המועצה: "הרב עובדיה היה רב ומנהיג ענק אחד לדורות"

לאחר מכן יתקיים טקס הנחת אבן פינה למקווה נשים שיוקם בשכונה החדשה ביישוב, שינציח את שמם של ילדי משפחת יונגרייס, ידידיה חיים ואלישיב ז"ל, אשר נהרגו בתאונת דרכים טרגית לפני כשלוש וחצי שנים

ראש המועצה שי אלון אמר כי, "הרב עובדיה היה רב ומנהיג ענק אחד לדורות. הנצחתו בבית אל היא נדרשת כחלק מהתורה הגדולה שלו ממנה אנו שואבים יום יום", עוד אמר אלון: "בד בבד אנו זוכים להנציח את ילדי משפחת יונגרייס בהנחת אבן הפינה למקווה החדש אשר ינכיח את הטהרה והנקיות שהיו להם. טוהר הילדות שלהם ימשיך להשפיע במקווה לזכרם".

אלישיב וידידיה-חיים יונגרייס ז"ל

אלישיב וידידיה-חיים יונגרייס ז"ל צילום: באדיבות המשפחה