סטארטאפיסט ומזכיר ישוב: זה המועמד החדש לראשות מועצת הר חברון

מזכיר הישוב טנא עומרים ותושב הישוב עשהאל הכריז על מועמדתו, שבועיים אחרי הודעת הפרישה של ראש המועצה המכהן: "להילחם יותר למענכם מול משרדי הממשלה", כתב לתושבים | מתמודד נוסף: מנכ"ל המועצה לשעבר

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/06/23 09:40 יט בסיון התשפג

סטארטאפיסט ומזכיר ישוב: זה המועמד החדש לראשות מועצת הר חברון
ארי אודס | , צילום: ללא

לפני כשבועיים הודיע ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי כי הוא החליט לפרוש ולא להתמודד לקדנציה נוספת כראש מועצה. אחרי שנפוצו שמועות בנושא, הבוקר (ה') יש מועמד חדש לראשות המועצה בבחירות שיתקיימו בחודש אוקטובר - ארי אודס, מזכיר הישוב טנא עומרים, תושב הישוב עשהאל וחלק מגרעין ההקמה שלו. מתמודד נוסף הוא אלירם אזולאי, מנכ"ל המועצה לשעבר, תושב הישוב סנסנה.

"יותר השקעה בישובים ובתושבים"

אודס נשוי ואב לעשרה, הוא מייסד חברת הסטארטאפ "אביב", חברה שפיתחה נשק ייחודי לפיזור הפגנות ונמצא בשימוש משטרת ישראל, צה''ל ובדרכו ככל הנראה לחוזים חדשים עם כוחות ביטחון נוספים בחו"ל. בתחום העסקי, אודס הקים את חברת ההפקות "במה אחת", שעוסקת בתרבות יהודית מקורית וייצוג אומנים.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב: ''אני פותח היום במסע אל הלב שלכם כדי לבקש את אמונכם. מתוך תחושת שליחות בחרתי לצאת ממקום הנוחות שלי, לוותר על חלום הסטרטאפ עליו אני עמל בשנים האחרונות ולבחור בהר חברון, לבחור בכם".

ארי אודס הכריז על מועמדותו |

ארי אודס הכריז על מועמדותו

בנוגע ליעדים אותם הוא רוצה לקדם, כתב: "יותר השקעה בישובים ובתושבים, בחינוך, בשירות לתושב, בקידום תוכניות לשכונות חדשות, בתפיסת קרקעות, בסיוע וליווי לעסקים, להילחם יותר למענכם מול משרדי הממשלה ובעיקר לרדת לשטח ולהקשיב לכם. בקיצור - מועצה למען הישובים. הגיע הזמן לצעד גדול קדימה כי להר חברון מגיע יותר, לכם התושבים מגיע יותר, הרבה יותר".

אודס ממגורשי גוש קטיף, היה מראשוני המשפחות בתל קטיפא עד הגירוש והיה מראשוני הדוחפים להקמת יישובי המגורשים החדשים במזרח לכיש. לאחר שהצטרף לעשהאל לפני עשר שנים היה מיוזמי וממקימי פורום ההתיישבות הצעירה שפעל בהצלחה להסדרת היישובים. הוא הקים והוביל את ישיבת צביה קטיף, ניהל את מדרשת נצרים והיה ממקימי מדרשת הדרום. ניהל את היישוב נגוהות ובשש השנים האחרונות מנהל את היישוב טנא עומרים.