ניצול הפיגוע ברך לצד ראש המועצה: "ברוך שעשה לי נס במקום הזה"

תושב עטרת נפצע אתמול באורח בינוני לאחר שנפגע מירי מחבלים סמוך לצומת המשטרה הבריטית, במהלך ריצה לזכר חללי צה"ל. הבוקר התקיימה ריצה נוספת באזור הפיגוע: "אנחנו פה כדי להרים את המורל, לא נפסיק לרוץ"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/04/23 11:04 ה באייר התשפג

ניצול הפיגוע ברך לצד ראש המועצה: "ברוך שעשה לי נס במקום הזה"
ריצת המחאה | , צילום: שאול אריאל

בפיגוע הירי שאירע אתמול בבוקר באזור צומת המשטרה הבריטית שבבנימין, נפצע תושב הישוב עטרת, מרדכי גדעון. הוא נפגע באורח בינוני בזרועו, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הפיגוע התרחש במהלך ריצה לזכר הנופלים במערכות ישראל, והרצים התכוונו להגיע לטקס יום הזיכרון שמתקיים מדי שנה בבית יד לבנים השוכן בצומת המחבר את ישובי מזרח ומערב בנימין. בעטרת החליטו שלא לעבור בשתיקה על הפיגוע והבוקר (ד') יצאו לריצה נוספת, באישור הצבא. בזמן הריצה הכביש נחסם לתנועה. 

שמאי נוביק, תושב הישוב, תיאר את שאירע אתמול: "יצאנו לכיוון הטקס במשטרה הבריטית. הכל התנהל כשורה - רכב מאחורינו, אני ומרדכי פה על הצד של הכביש עד פה. בנקודה הזאת היה פיצוץ, מרדכי נפגע. חילצנו אותו לכיוון המשטרה הבריטית. עכשיו אנחנו פה כדי להרים את המורל, אנחנו לא נפסיק לרוץ. ברוך שעשה לי נס במקום הזה". 

התושבים הגיעו עד לצומת, חלקם הגיעו ברכבים, ושם אמר ראש המועצה ישראל גנץ, שהשתתף בריצה: "נמשיך לבנות, נמשיך לנטוע, נמשיך לשמוח - כי עם ישראל חי". בזמן הריצה אמר גנץ: "אנחנו זוקפים את הקומה, אותנו לא עוצרים. נמשיך לבסס את האזור". 

צילום: שאול אריאל