יוזמה ברשת - זוכרים את הדר נגה: "מחבקים את משפחת לביא"

בעקבות מותה הטראגי של הדר נוגה לביא בת השנתיים, שנהרגה לאחר פגיעת רכב פלשתיני. יוזמה ברשת מבקשת לזכור את הילדה ולהפיץ את האירוע הקשה: "כולם מעלים לסטטוס בוואטסאפ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/23 11:49 כ באדר התשפג

יוזמה ברשת - זוכרים את הדר נגה: "מחבקים את משפחת לביא"
הדר נוגה ז"ל, ברשת מבקשים להנציח, צילום: צילום מסך

מנציחים את הדר נוגה: שלושה ימים עברו מאז התאונה הקשה בה נהרגה הפעוטה בת השנתיים הדר נוגה. בעוד משפחתה של הדר נמצאת בימי השבעה, יוזמה ברשת מבקשת להציף את הטרגדיה ולזכור את התינוקת. בהודעה שמופצת בוואטסאפ, מתבקשים אנשים לשים את תמונתה של הדר בסטטוס האפליקציה ובכך להנציח את זכרה.

"הוא פנה שוב אלי ונכנס בי חזיתית"

לפי עדותה של האם, ששהתה יחד עם הדר בנסיעה ובתאונת הדרכים, מדובר בפגיעה מכוונת של הנהג הפלשתיני ברכבם. לאחר התאונה צוטטה האם ואמרה: "בשבת בלילה הדר נוגה נפצעה בגבה ונסענו לתפור אותה ב'שערי צדק'. בשבת בבוקר בדרך הביתה קצת אחרי עפרה, רכב נכנס לנתיב שלי, הסתכל עלי, פניתי לנתיב שלו הוא חזר לנתיב שלו, ואז הוא פנה שוב אלי ונכנס בי חזיתית".

ההודעה שהופצה בקבוצות

ההודעה שהופצה בקבוצות צילום: צילום מסך

"כולם מעלים לסטטוס בוואטסאפ ומפסיקים להשתיק"

מפיצי היוזמה ברשת העלו תמונה של נוגה יחד עם הכיתוב: "מחבקים ומשתתפים בצערה של משפחת לביא וכל בית שילה על פטירתה של הפעוטה הדר נוגה". בהודעה שהופצה בוואטסאפ נכתב: "כולם מעלים לסטטוס בוואטסאפ ומפסיקים להשתיק".

גנץ, דגן וזמביש

נלחמים על מצב הכבישים ביו"ש | צילום: מאיר אליפור

לאחר התאונה הקשה, הגיב ראש מועצת בנימין ישראל גנץ על נושא הנהיגה הפרועה של ערבים בכבישי יו"ש ואמר: "המלחמה שאנחנו מנהלים בשנים האחרונות על שיפור תשתיות הכבישים היא מלחמה על חיי אדם כפשוטו. כיום ב"ה הממשלה איתנו באתגר הזה, ואנחנו נמשיך להילחם מול הרשויות כדי שכל התכניות והמשימות יתקדמו באופן הכי מהיר שאפשר".