סיים שיעור גמרא וגילה שהערבים השחיתו את המעיין לזכר שני הנרצחים

ערבים הגיעו לפאתי היישוב לשם-עלי זהב והשחיתו פינת חמד לזכר יהודה דימנטמן ויהודה גואטה הי''ד שנרצחו בפיגועי טרור | מתן פלג, יו"ר אם תרצו: "חובה על צה''ל לחדד הנחיות ולפעול לעצירת ההרס, הביזוי והאלימות של ערביי רשות הטרור"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/10/22 18:32 כט בתשרי התשפג

סיים שיעור גמרא וגילה שהערבים השחיתו את המעיין לזכר שני הנרצחים
צילום: תום ניסני

במהלך השבת האחרונה, בזמן שהתושבים היו במנוחת צהריים, חדרו פורעים ערבים לפאתי היישוב לשם-עלי זהב והשחיתו פינת חמד שהקים נוער היישוב לזכר יהודה גואטה ויהודה דימנטמן הי''ד. המצפה ממוקם ממש בפאתי היישוב שבשומרון, ליד גדר שפתוחה בשבת.

"הם עזבו את המקום לחלוטין כשהבינו שהצבא גם בדרך"

תום ניסני תושב עלי זהב, סיפר: ''בשבת בצהריים בישוב, סיימתי שיעור גמרא אצל השכן וירדתי עם הילד באופניים למעיין שליד הישוב. כבר בירידה שמעתי צעקות חשודות של ערבים וזיהיתי בערך חמישה ממש על הגדר של הישוב ב'מסיק'. עדכנתי כמה חבר'ה מהנהגת הישוב שיבואו לסייע, וניגשתי ישירות אל הערבים".

ניסני המשיך וסיפר: "דרשתי מהם להתרחק בתור התחלה 50 מטר מהגדר. הם התחילו לקפל את הציוד שלהם לאחר ויכוחים רגילים מי היה פה קודם ושאר ירקות. בסופו של דבר הם עזבו את המקום לחלוטין כשהבינו שהצבא גם בדרך".

בהמשך הערב הבינו בלשם כי הערבים פרצו גדר אחרת בדרכם למקום, חיבלו במשאבות (לא בפעם הראשונה) והרעילו מעיין של נוער הישוב שנמצא בדרך לגדר, תוך שהם מזהמים בבקבוקים, שקיות ושאריות אוכל את כל האזור הטבעי.

"אין שום סיבה שתושבי לשם יצטרכו לסבול מההפקרות הביטחונית"

מתן פלג, יו''ר תנועת אם תרצו, אמר בעקבות דבריו של ניסני כי ערביי יהודה ושומרון מקבלים ביטחון. "כולנו ראינו כיצד ידיי חיילנו מסורסות, באירוע ההזוי בבית אל בו חיילים קיבלו פקודה לא לירות למרות שידעו בבירור על כוונה לפגיעה. אין שום סיבה שתושבי לשם יצטרכו לסבול מההפקרות הביטחונית. חובה על צה''ל לחדד הנחיות ולפעול לעצירת ההרס, הביזוי והאלימות של ערביי רשות הטרור".